Levendula-Lilla.net

arc-en-ciel

arc-en-ciel

Meleg a fiam - Homofóbia: Miért?

2019. június 21. - Lilla.Levendula

Emlékszel arra az érzésre, amikor azért aggódsz, hogy a gyereked vajon haza ér-e egy hétvégi buli után? Arra, amikor álmatlanul forgolódsz az ágyban, nézed az órát, figyeled az ajtóhoz vezető lépteket, azt, ahogy fordul a zár és belép? Akkor megnyugszol és egy sóhajjal végre elalszol. Nem számít, hogy este 11 óra van vagy hajnal négy, te megvárod, mert tudni akarod, hogy minden rendben van vele. Nem akarod őt üzenetekkel zavarni, mert az ciki neki, meg amúgy is… el kell engedned, bíznod kell benne.
 De te nem is benne nem bízol, hanem az idegenekben. Azokban, akikre neked nincs hatásod. Azokban, akik megverik azért, mert zöld a szeme és nem barna, azokban, akik csak úgy poénból, erőfitogtatásból, akármiből összerugdossák az utcán. Simán végződhet így, pedig ő csak egy átlagos kamasz. …és most képzeld el azt, hogy az átlagos kamaszod még homoszexuális is. Képzeld el azt, hogy ezt az aggódást teljesen hétköznapi helyzetekben naponta többször át kell élned: beér-e úgy az iskolába, hogy nem bántják út közben, haza ér-e rendben? Bántják-e a suliban azért, mert az, aki?
Ha valaki más, arra mindig jobban figyelnek. Ha valaki „más”, arra pedig még jobban. A kamaszok szeretik kihangsúlyozni a különbözőségüket, ez az én fiamnál is így volt, eléggé ráerősített az elnőiesedett meleg sztereotípiára jó pár hónapon keresztül. Rettegésben telt az az időszak, összeszorult a gyomrom, mikor megláttam a telefonom kijelzőjén egy-egy idegen számot, attól féltem, hogy a kórházból vagy a rendőrségtől keresnek. Közben én is kerestem: választ szerettem volna arra találni, hogy miért van az emberek egy részében ekkora ellenérzés a melegekkel szemben?
A történelmi megközelítést Linda Dowling foglalta össze számomra legérthetőbben: a homoszexualitást az ókori római és görög kultúrától egészen a viktoriánus korig vizsgálva arra jutott, hogy a homoszexuálisokat elnőiesedettnek, elpuhultnak gondolták, ezáltal képtelennek teljesíteni a katonai kötelezettségüket és utódot nemzeni. Ezt akkoriba veszélyesnek gondolták a társadalomra nézve.
Nem tett jót az sem, hogy az 1970-es évekig a homoszexualitás mentális betegségként volt jegyezve és a 80-as években főleg a melegek között elterjedt AIDS is sokat rontott a megítélésen.

Mostanság az egyik szemem örül, mikor a polgármesteri hivatalon kint van a szivárvány színű zászló, a másik pedig sír, mert lelopják az éj leple alatt. Sír, amikor egy politikus a fiamat nem tartja a többi emberrel „egyenrangúnak”. Sír, amikor egy sikertelen vizsgánál felkerül a ’miért nem jött össze’ rubrikába a szexuális orientáció okként. Sír, amikor azon gondolkozom, hogy ajánljam-e a blog oldalát ismerősöknek, elfognak-e minket fogadni, lesznek-e előítéleteik velem, a gyerekeimmel szemben ezek után. Nevet, mikor az Ikea és több politikus kiáll az értünk. Nevet, mikor csippan a messenger és jön egy bajszos tüntetős kép „értetek mentünk” szöveggel. És nevetni fog majd egyszer, úgy tisztán, szívből jövőn, mikor a társadalmi értékek szerint nem csak az fog igazán férfinek számítani, aki erős, agresszív, domináns, hanem a gondoskodó, kedves, gyengéd férfi is.

cryingrainbow.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://arc-en-ciel.blog.hu/api/trackback/id/tr4314904788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 11:38:57

@GFR: "Hidd el, a többségünk ugyanolyan megbízható, dolgozó és normális ember, mint te."
És ezt mégis mire alapozod?
Ismered az összeset és a munkahelyeiket is, vagy néhány tag alapján ítélsz te is, vagy elmondod azt amit feltételezel, mindenféle alap nélkül?

GFR 2019.06.22. 11:41:22

@teéjesenmindegy: Mert a férfi nő csókkal az emberek 95%nak nincs gondja, a férfi férfi csóktól az emberek 90%nak hányingere lesz. Azért.

Tetszik mikor számokat kevernek az érvekbe. Van erről valami kimutatás?

teéjesenmindegy 2019.06.22. 11:43:59

@GFR: Pont ugyanannyi kmutatás, mint a te elméletednek, ami alapján a buzik többsége dolgos, szorgos jó ember.

GFR 2019.06.22. 11:46:47

@teéjesenmindegy: És ezt mégis mire alapozod?
Ismered az összeset és a munkahelyeiket is, vagy néhány tag alapján ítélsz te is, vagy elmondod azt amit feltételezel, mindenféle alap nélkül?

Én is meleg vagyok és sok meleg embert ismerek. A legtöbbjükről meg sem mondanád. Biztos, hogy a környezetedben is sokkal több meleg van, mint azt hinnéd, de mivel ez jóformán nem téma, így nem is tudhatod.
Fentebb már nem tudom ki írta, hogy MO igenis elfogadó ország. Egyet értek, de még nem eléggé, mert a vasútállomásos példa alapján még lenne min javítani.

2019.06.22. 11:47:36

@GFR: "A betegséget valami okozza, és mivel nem tudjuk, hogy a homoszexualitás miért van, így nagy bátorság kijelenti, hogy ez egy betegség. Pláne, hogy ezt lehet terjeszteni."

A társadalom szempontjából teljesen irreleváns hogy mi volt a kiváltó ok: genetika, kórokozó, vagy pszichológia. Az a lényeg hogy a normalitás határain kívül van. A genetika örökölhető, a betegség terjeszthető, a pszichológia/viselkedés tanulható, főleg gyerekkorban, ahol a gyerekek mintát látnak/utánoznak és társadalomból érkező reakciók alapján kategorizálják mi helyes, és mi nem. Akármelyik zsebbe dobjuk a homoszexualitást, ugyanaz jön ki.

Fülig José 2019.06.22. 11:52:03

@teéjesenmindegy: igazad van! van olyan heteró, ami (!) egy lyukas garast sem ér. itt vagy te migyá' példànak...

BiG74 Bodri 2019.06.22. 11:57:14

@Jankove:
Nem tartanám mesebeszédnek. Az érvelésed gyakorlatilag arra hajaz, hogy ha nem vernek minden nap melegeket, és azok ki mernek jönni az utcára, akkor tehát biztos nem vernek meg senkit, és nem is aláznak meg.
Az se megalázás, hogy egy férfi páros kimondottan csak azért nem kap meg egy albérletet mert melegek. Keressek neked híreket amiben konkrétan azért bántottak, inzultáltak valakiket, mert az azonos nemű párjával sétáltak, ebédeltek, szórakoztak?
Ugyanmár, kihegyezitek a témát, a magamutogató szarházi melegekre és az amúgy hihetetlenül toleráns és bölcs, okos heterókra.

GFR 2019.06.22. 11:58:20

@Jankove: ...Az a lényeg hogy a normalitás határain kívül van...

Ez tetszik. A normalitást mindig az adott társadalom teremti meg. Szerencsére ez mindig változik, hiszen, ma már a feketék is egyenrangúak a társadalomban, ellentétben a néhány évtizeddel ezelőtthöz képest. Vagy pl a nők is szavazhatnak. Vélhetően sem te sem én nem fogjuk megélni, mikor a szexuális orientáció már nem is lesz téma semmiben. Naív álomkép, de a változás kezdete jó jel.

BiG74 Bodri 2019.06.22. 11:59:06

@Jankove:
Miért van a normalitás határán kívül?

GFR 2019.06.22. 12:01:48

@Jankove: ...Akármelyik zsebbe dobjuk a homoszexualitást, ugyanaz jön ki.
Létezett, létezik és létezni fog.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 12:09:18

@Fülig José: Igen, ölelgesd csak a buzi pajtásaidat, az való neked faszfej

acycloren 2019.06.22. 12:10:38

@GFR: Ez nem hiba, ez a tapasztalataimon alapuló véleményem. Nekem 4-5 pszichó, jellemtelen, primadonna, áskalódó, hazudozó, összeférhetetlen homokos elég volt a következtetés levonására.
Biztos van kivétel, csak én nem találkoztam még olyannal.
Meggyőződésem, hogy a trauma, ami a homoszexualizmus útjára térítette őket, nyomot hagyott a pszichéjükön. Vagy a hormonzavar. Vagy a genetikai hiba.
Vagy akármi, ami a buzeranciába belevitte őket, a személyiségük más területein is érezteti a hatását. És ez nem pozitív hatás. Sajnos.

Helga Beauty Salon. 2019.06.22. 12:13:18

@GFR: "Úgy gondolom, hogy a legnagyobb veszélyt épp te jelented a hőn áhított társadalmadra."

Vedd már észre, hogy a normális emberek leszarják hogy TE mit gondolsz, hiszen egy kártékony és értetlenkedő akarnok kis nulla vagy, egy bomlasztó, egy fekélyes kelés a társadalom seggén! Itt is nevetséges amit művelsz, csak tolod a kretént, értelmesen beszélni nem lehet veled, bármit ír az ember te kiforgatod és utána gyakorlatilag magaddal vitatkozol. Téged még egy buzi is úgy rúgna seggbe, hogy elszállnál, mert azokkal is megutáltatod őket akiknek nincs velük problémája! De összefoglalom, te nem vagy más, mint egy igazi fafejű vadbarom libsi provokátor! Buta levakarhatatlan erőszakos debil kis szar!

teéjesenmindegy 2019.06.22. 12:13:38

@GFR:
"Én is meleg vagyok és sok meleg embert ismerek. A legtöbbjükről meg sem mondanád. Biztos, hogy a környezetedben is sokkal több meleg van, mint azt hinnéd,"
Ühüm- szóval te mint buzi úgy gondolod, hogy egyáltalán nem vagytok feltűnőek, egyáltalán nem látszik rajtatok, szorgos, dolgos jó emberek vagytok. Na, szóval amikor a cigányokra panaszkodik valaki, akkor az a válasz, hogy mink csak beszélgettünk, jól éreztük magunkat, nem értjük miért hívták ránk a rendőrséget. Hiszen az ő szempontjából ez a normalitás.
Egy nagyon gyenge próbálkozás tőled, hogy teljesen normálisan viselkednek a buzi ismerőseid. Neked a teljesen normális az az, hogy ordítod, hogy jajj, kisanyám mekkora asszony vagy - ettől másnak felfordul a gyomra.

Fülig José 2019.06.22. 12:14:15

@teéjesenmindegy: még azt is sokkal szívesebben tenném mint hogy elviseljek egy ilyen tanksötét fideSSgörényt. te nyomorék, mit tudsz te a homókról ott mucsapusza alsón?! migráncsaid megjöttek már..?

enrikokaruszo 2019.06.22. 12:15:32

@GFR: azzal a legtöbbel, aki nem a kirakatban riszálja magát, pont nincs senkinek semmi baja

sieddie 2019.06.22. 12:29:31

@GFR:

Lehet itt érvet ellenérveket felsorakoztatni,hogy a homoszexualitás jó vagy nem.Szomorú az,hogy vita alap ez a kérdés.

Homoszexualitás igenis gond:

1. Ha valamelyik ősöd homoszexuális lett volna akkor te ma nem léteznél,végülis saját létezésed ellen érvelsz.

2.Németországból indult ki a Love parade és meg lehet nézni milyenek születési ráták (siralmasak).Amelyik társadalom nem képes magát fenntartatni azt nehéz egészségesnek nevezni.Olyan emberekkel (menekültek) próbálják feltölteni az országot,ahol egyenes bűn volt a homoszexualitás (Líbia).Ironikus mi?

3.Igenis felforgatják a társadalmi rendet és erőszakosak. 3. nem bevezetése,házasság,ami eredetileg nő és férfi közt van kitalálva,a másnak azt is gründolták.Lehetett volna szeret kapcsolat,büszke szövetség,de nem házasság kell nekik.Rajzfilmekben is megjelenik,óvodákban iskolákban.Ha ezek nem forgatja társadalmat nem tudom micsoda kellene még.

4.Erőszakosak és manipulatívak.Ha valaki nem ért velük egyet fóbia szót akasztják rá,ami egy betegség gyűjtő neve.Manipulatív a dolog,mert minden ilyen felvonulás nagyvárosban zajlik lehetőleg minél hosszabban,csak lesz valaki aki összeakaszkodik a felvonulókkal és lehet mondani lám-lám milyen rossz itt helyzet.Lehet cikkezni rettegni,szavazatokat begyűjteni..Érdekes mód soha nem egy kis helyen zajlik,ahol nagy eséllyel nem lenne semmi atrocitás..

5.Nem fair-ek...Ha ő nem fogadja el az én normáimat:heteroszexualitást,akkor miért várja el,azt,hogy én ezt elfogadjam?

Mindezek ellenére nem kell verekedni,meg vitázni,de ne nevezzük normálisnak azt,ami nem az..

Gleccsertetű 2019.06.22. 12:31:14

@GFR: ez butaság. csomó betegségnél még nem tudjuk, h mi okozza, mégis betegségként tekintünk rá

Pipas 2019.06.22. 12:36:29

@Punxsutawney Mormota: "Egy szegény, bűszűkült egyed vagy. Ennyi. Semmihez nem értesz, de minderől van véleményed."

Az egy dolog, hogy mindenről van véleménye, de mindenről teljesen megmásíthatatlan véleménye van. Teljesen abszurd dolgokat mond, amikor meg az ember szembesíti azzal, hogy mennyire nem igaz amit mond az abszolút hatástalan rá.

Na, ez egyébként betegség, az a magyar neve, hogy doxazma. Az övé ún. religiózus doxazma, köznapi nyelven vallási megszállott. Súlyos eset, már a vallással kapcsolatos szavak jelentését is teljesen újradefiniálta és egyetlen egy kérdésben sem ismert el semmiféle bizonytalanságot.

Úgy megy nála, hogy bármilyen téma felkerül, akkor azonnal végső véleményt nyilvánít és tőmondatokban hárít minden ellenérvet. Az ellenérvei általában teljesen abszurdak, pl.. úgy gondolja, hogy nem számít mit gondolnak a keresztények, nem számít mit gondolnak a papok, nem számít mi van a bibliában, mert ő igaz keresztény akinek isten belesugározta a fejébe a végső igazságot. Tanításnak hívja és úgy tűnik kizárólag ő van a birtokában.

BiG74 Bodri 2019.06.22. 12:39:34

@Gleccsertetű:
Miért betegség a homoszexualitás?

Pipas 2019.06.22. 12:47:20

@sieddie: "3. nem bevezetése,házasság,ami eredetileg nő és férfi közt van kitalálva,a másnak azt is gründolták."

Szokásos legenda. Gondolom abszolút nem néztél utána, abszolút semmi elképzelésed nincs arról, hogy "eredetileg" hogy lett "kitalálva" a házasság, de mondogatod, mert neked is mondogatták.

Viszont mondok egy ellenérvet: a társadalom "eredetileg" úgy lett "kitalálva", hogy vannak a nemesek és vannak a pórnép. Ha a nemesnek nem tetszett amit a pórnép valamelyik prominens képviselője tett, akkor lecsapatta a fejét, felköttette vagy keresztre feszíttette. Eredetileg így lett kitalálva, akkor szerinted ez most érv arra, hogy most is így csináljuk?

A szülés meg eredetileg úgy lett kitalálva, hogy az esetek jó nagy részében meghalt az újszülött, az anya, esetleg mindkettő. Akkor?

A villámcsapás úgy lett eredetileg kitalálva, hogy nem volt villámhárító, aztán ha nem volt szerencséd, akkor agyoncsapott, nyomorékká tett vagy rádgyújtotta a házat.

A kutak "eredetileg" úgy lettek kitalálva, hogy néha befertőződtek, aztán heteken, hónapokon keresztül hullottak vérhasba a környék lakói.

A kutyák meg úgy lettek eeredetileg kitalálva, hogy veszettséget kaptak, megmartak mindenkit akit értek, azok meg kifordult szemekkel, rángatózva, habzó szájjal, a féjdalomtól őrülten szenvedtek ki, de előtte napokon keresztül vinnyogtak hacsak valaki nem szánta meg őket és nem végta el a nyakukat.

Érted -e, hogy az "eredetileg úgy lett kitalálva" érv miért lenne blődség akkor is, ha a házasságot valaki tényleg "kitalálta" volna és nőkre meg férfiakra gondolt volna közben?

teéjesenmindegy 2019.06.22. 12:49:03

@Fülig José: Pont elég sokat. Pont semmi bajom nem volt velük, amíg nem dolgoztam olyan helyen ahol nyüzsögtek. Azóta van véleményem róluk.

Pipas 2019.06.22. 12:51:52

@sieddie: "1. Ha valamelyik ősöd homoszexuális lett volna akkor te ma nem léteznél,végülis saját létezésed ellen érvelsz."

Nos, az evolúció nem így működik. Nagyon is könnyen előfordulhat, hogy volt legalább néhány ősöd, akinek a testvére vagy testvérei homoszekszuálisok voltak. Ezek nem rendelkeztek saját utódokkal és a génjeiket a testvéreikben (a te ősödben) segítették. Mint a dolgozók a méhek közt, nem hoznak létre saját utódot, de gondozzák a méhcsalád következő generációját.

Nagyon könnyen előfordulhat, hogy ha nem lett volna homoszekszualitás, akkor te nem léteznél.

Érted? Ha az evolúcióra vagy a biológiára hivatkozol, akkor érdemes utánanéznek előtte. Ne akard kitalálni, másoknak, akik utánanéznek több száz éves előnye lesz. :)

2019.06.22. 12:53:58

@sieddie: hülyeségek rakásra. Én például házas vagyok, és kicsit sem érzem, hogy az én házasságomat bármilyen szinten befolyásolja, lekicsinyli, vagy érvénytelenné teszi/tenné az, hogy egyneműek is házasodhatnak. Semmilyen kapcsolatban nincs a kettő egymással. vagy ha melegek házasodhatnak, akkor te kevésbé fogod szeretni a feleséged? Vagy mi? Meg tudod ezt a marhaságot magyarázni? Aztán hogy annyira siralmasan hülye vagy, hogy a Love Parade-t (ami egy technofesztivál volt) kevered a Pride-dal, az már magában elbaszott agybaj, de hogy összehozod a születési rátát a melegekkel, az még nagyobb. A melegek sosem tudtak gyermeket nemzeni, ergo ők kizárt, hogy rontják a születési statisztikát, mert terhes férfi tudtommal eddig sosem létezett, szóval mit rontanak a születési statisztikán a melegek te észlény?

GFR 2019.06.22. 12:54:02

@acycloren: ...Nekem 4-5 pszichó, jellemtelen, primadonna, áskalódó, hazudozó, összeférhetetlen homokos elég volt a következtetés levonására...
Sajnálom a kellemetlen élményeidet. Ugyanakkor a hetero srácok között is bőva akad jellemtelen, áskálódó, hazudozó. Akkor a hetero férfiakról is hasonló a véleményed. Hiszen neked 1-1 ember ártott, nem egy csoport. Szerencsétlen véletlen, hogy ezek épp homoszexuálisak voltak.

Pipas 2019.06.22. 12:57:04

@sieddie: "Nem fair-ek...Ha ő nem fogadja el az én normáimat:heteroszexualitást,akkor miért várja el,azt,hogy én ezt elfogadjam?"

De igen, korrektek. Pontosan azt várják el tőled, amit maguktól. Nem akarják megtiltani neked, hogy megházasodj, és elvárják tőled, hogy te is ezt tedd. Nem rúhnak ki a munkahelyedről azért, mert heteró vagy és elvárják, hogy te sem rúgd ki őket azért mert homokosok. Nem gondolják, hogy a beállítottságod miatt üldözést vagy büntetést érdemelsz és elvárják, hogy te is így viselkedj.

Nem várják el, hogy elfogadd a normáikat, azt várják el, hogy elfogadd az egyenlőséget mint normát, amit ők is elfogadnak.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 12:57:09

@Pipas: Ugye a házasságnak az a lényege, hogy az utódok mit és hogyan örökölnek. Tehát egyértelmű, hogy aki kitalálta az a szaporodásra gondolt, ami jelenleg 1 férfi és 1 nő között tud megtörténni.

sieddie 2019.06.22. 12:57:37

@Pipas: Akkor végképp nem értem,hogy miért harcoltak/harcolnak az egyneműek házasságáért?Ha eredetileg nem úgy lett kitalálva...

És ha nem találta ki senki akkor honnan jött? Becsapódott egy meteorittal?

Ha jobban tetszik házasság alatt nő és férfi kapcsolatát értették ez volt a szokás jog.

Többire nem válaszolok,mert nem ide tartozik...Kutya veszettség,kutak,szülés ne haragudj,de ez,hogy jön ide?

teéjesenmindegy 2019.06.22. 12:58:40

@Pipas:
"De igen, korrektek. Pontosan azt várják el tőled, amit maguktól. Nem akarják megtiltani neked, hogy megházasodj, és elvárják tőled, hogy te is ezt tedd. "
Bocs, meg van valahol tiltva az, hogy homokos nem házasodhat?
Engedélyezve van valahol, hogy heteró férfi másik heteró férfival házasodjon? Akkor nem egyenlőek a jogok?

GFR 2019.06.22. 13:01:08

@teéjesenmindegy: A női ruhába öltözött pávatollas fiúk nem melegek, hanem transzfesztiták. Kérlek ne keverd össze a kettőt. Én és az összes meleg ismerősöm nem feltűnő, nem magamutogató. Valamennyi dolgozik és próbálja élni az életét.
A cigányos példád pedig nem összehasonlítható. Amit ők művelnek, az rendbontás, erőszak.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 13:02:11

@GFR: Egy dologra igazán válaszolhatnál.
Én elfogadom, hogy te ilyen vagy. Buzi. Ez izgat, ez a vágyad, nem lehet ellene mit tenni. Oké.
Te miért nem fogadod el azt, hogy én meg olyan vagyok, hogy ha smárolsz egy pasival akkor hányingerem lesz?
Neked merevedésed a látványtól, nekem hányingerem. Egyikünk se tud ellene tenni. Én elfogadom a te beállítottságodat, te miért vagy kirekesztő, aki nem fogadja el az enyémet?

Pipas 2019.06.22. 13:02:30

@sieddie: "Németországból indult ki a Love parade és meg lehet nézni milyenek születési ráták (siralmasak)."

KLasszikus cum hoc ergo propter hoc érvelési hiba. Azt is mondhatnád, hogy "Németországból indult ki a Love parade és lám milyen jól élnek, milyen sok a GDP, milyen frankó autókat tudnak csinálni", pont ugyannyira lenne értelmetlen.

Németországban és az összes jóléti társadalomban alacsony a szaporulat. Nyomorgó, elmaradott, primitív országokban magas a szaporulat. Meg üldözik is a melegeket. Meg nyomorultul is érzik magukat, háborúk is vannak, járványok is, bűnözés is.

Pipas 2019.06.22. 13:06:04

@teéjesenmindegy: "Bocs, meg van valahol tiltva az, hogy homokos nem házasodhat?
Engedélyezve van valahol, hogy heteró férfi másik heteró férfival házasodjon? Akkor nem egyenlőek a jogok?"

Ha hoznának egy törvényt, hogy csak egyneműek házasodhatnak, akkor elfogadnál egy ilyenfajta érvelést? Nem, azt mondanád, hogy ez trollkodás. Na, akkor most pontosan tudod, hogy ők hogyan éreznek.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 13:07:17

@GFR: Amit meg ti műveltek az is rendbontás, csak erőszak nélkül.
A pávatollat szemléltetésnek írtam, írhattam volna bőrtangát, vagy cicanacit hálós pólóval, vagy a franc se tudja, hogy mi a jelenlegi divat.
Szóval attól, mert az összes ismerősöd mondjuk haspólóban jár meg bőrtangában, meg te is, akkor úgy gondolod, hogy nem feltűnőek. Pont mint egy punk koncerten a lila fejek Tele van velük a nézőtér. Délben a Blahán pedig feltűnőek (pont azért csinálják, hogy feltűnjenek)
Ha az összes ismerősöd affektál, teszi vesz magát akkor azt gondolod, hogy ez a normális. Ja. Abban a szubkultúrában. Máshol meg fel is tűnik és viszolygást is kelt.

Pipas 2019.06.22. 13:10:08

@teéjesenmindegy: "Te miért nem fogadod el azt, hogy én meg olyan vagyok, hogy ha smárolsz egy pasival akkor hányingerem lesz? "

Jogos én is. Mondjuk annyi, hogy én a legtöbb embertől alapból hányingert kapok, kimondottan taszít, ha két ember smárol. Persze a férfi-férfi jobban, de a lényeg az, hogy szerintem kutyát nem érdekli, hogy én mit érzek. De persze ha már a te érzéseidet emeljük törvényerőre, akkor jelentkezem, nehogy már, az enyémeket is.

Akkor legyen tilos mindenkinek smárolni. Csámcsogni is, szipogni is, mert ha valaki az orrát szívja, attól én konkrétan öklendezek.

És ha egy nő két kézzel fogja a bögrét, attól meg konkrétan hülyét kapok. Üvölteni tudnék, úgyhogy tlsuk be! ;)

teéjesenmindegy 2019.06.22. 13:12:30

@Pipas: Nem, nem tudom, hogy hogyan éreznek.
Nem is értem a válaszod. Azt állítod, hogy kevesebb a joguk. Nem. Pont ugyanannyi.
Akkor lenne kevesebb a joguk, ha az anyakonyvvezető előtt valahogy megvizsgálnák, hogy homár-e az illető, és ha igen, akkor nem házasodhatna. Van ilyen? Nincs.
A házasságnak meg vannak feltételei, ami mindenkire érvényes. (Felnőtt, független, cselekvőképes, szabad akaratból, férfi+nő) Ha ez nem tetszik, akkor lehet nyikorogni a feltételek megváltoztatásáért. Lehessen 5 évesen is házasodni, lehessen többnejűség, vagy lehessen férfi férfi házasság. Ha a társadalmi igény meglesz rá, akkor megváltoztatják.
De arról beszélni, hogy kevesebb joga lenne, mint egy heterónak baromság. Nemi hozzáállástól függetlenül nem házasodhat 2 férfi.

Pipas 2019.06.22. 13:15:59

@sieddie: "Ha jobban tetszik házasság alatt nő és férfi kapcsolatát értették ez volt a szokás jog."

Mondom, hogy legenda. Olvasd el például a bibliát, az régi, sokan elfogadják, sokan mérvadónak tartják.

Na, abban aztán van sokminden, férfi nő és szeretők, férfi nő és szolgálólány, férfi nő és prostituáltak, harcban szerzett ágyasok, testvértől megörökölt feleség és a többi. Az a helyzet, hogy ez az egész ki lett takarítva: ha megerőszakolsz egy szüzet nem kell megvenned, ha meghal a testvéred nem kell felcsinálnod a feleségét, ha háborúba mész nem hozhatsz haza gyerekeket ágyasnak, nem kell emberáldozatot csinálnod az első gyerekedből és így tovább.

Nem, nem úgy találták ki, hogy "férfi nő" soha nem volt ilyen egyszerű.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 13:19:17

@Pipas:
A smárolásról ugye nincs törvény? Mint ahogy a többiről sincs. Egyedül te beszélsz törvényekről.
Az együttélésnek vannak íratlan szabályai, ugye? Mondjuk nem piszkáljuk az orrunkat tömegben. Vagy nem állunk neki a lábkörmünket vágni. Vagy nem hugyozunk ott ahol állunk.
Elfogadjuk a társadalmi szabályokat. Akik átlépik azokat meg parasztoknak hívják. Ha meg nagyon nagyon átlépik, akkor jól meg is verik őket.

Szóval amíg a buzi hozzászóló kolléga azon kesereg, hogy milyen csúnya a társadalom, mert nem elfogadott, hogy Bélával smárol, közben pont beleszarik a többi ember hányingerére amit az ő látványuk okoz. Őt el kell fogadni, ő nem fogadja el a többit.

Pipas 2019.06.22. 13:20:54

@teéjesenmindegy: "Nem is értem a válaszod. Azt állítod, hogy kevesebb a joguk. Nem. Pont ugyanannyi. "

Nem, nem állítottam, hogy kevesebb a joguk. Jogállamban egy csomószor előfordul, hogy valakinek kevesebb a joga, nincs ezzel semmi baj. Én vezethetek buszt, te nem vezethetsz, nincs gond.

Két dolog van összekeverve:

1) Meg vannak különböztetve. Ki vannak rúgva az albiból, munkahelyről, nem szolgálják ki őket, és így tovább. Ez gáz.

2) Nem házasodhatnak. A társadalom mintegy 10%-a nyomorultul érzi magát, mert szeretnének valamit, ami nem ártana senkinek, de egyesek mindenféle komolyan vehető érv nélkül megakadályozzák őket ebben. Ez megint gáz.

GFR 2019.06.22. 13:21:21

@teéjesenmindegy: Te miért nem fogadod el azt, hogy én meg olyan vagyok, hogy ha smárolsz egy pasival akkor hányingerem lesz?
Neked merevedésed a látványtól, nekem hányingerem. Egyikünk se tud ellene tenni. Én elfogadom a te beállítottságodat, te miért vagy kirekesztő, aki nem fogadja el az enyémet?

Elfogadom, ha hányingered van ám legyen, de azt is tudnod kell, hogy egy meleg szemében a hetero csókolózás ugyanezt kiválthatja. Mégsem megy oda senki egy párocskához, hogy ugyan hagyjátok abba. Egy meleget sem láttam még, hogy megszólta volna az ölelkező párokat. Ellenben a heterok megjegyzéseket tesznek, szélsőséges esetben erőszakot is alkalmaznak, ha meglátnak két fiút. Sok helyen vallásos gyűlölettel büntetik őket.
Könyörgöm. Ha látok egy csókolózó fiú-lányt, elfordulok, mert nekem az nem tetszik. Tedd te is ezt.
A mások igenis elfogadóak, és csak annyit szeretnének, hogy ha már megszólják őket, legalább ne érje őket erőszak. Ennyi erővel az összes másként gondolkodót meg lehetne verni, be lehetne börtönözni, stb. Pl EMO-sok, punkok. Bár ezt választja az ember. Fogalmad sincs, hogy egy ellenséges környeztben mennyire nehéz megküzdeni azzal a tudtattal, hogy más vagy. A PRIDE is arról szól, hogy ekkor tényleg önmaga lehet, nem kell félnie.

teéjesenmindegy 2019.06.22. 13:22:40

@Pipas: Hol is van a Bibliában, hogy emberáldozatot kell csinálnod az elsőszülött fiadból? Ne gyere Ábrahámmal, még neki sem kellett megtennie.

Gleccsertetű 2019.06.22. 13:23:12

@BiG74 Bodri: pl mert egy erőszakos kisebbség hőzöngésének a következményeként, pc-ből lett kivéve a betegségek listájából. de ez csak egy ok. te is nagyon jól tudod a kérdésedre a választ

sieddie 2019.06.22. 13:23:27

@Pipas: "Nos, az evolúció nem így működik. Nagyon is könnyen előfordulhat, " feltételezésekkel,képzelgéssel értelmetlen vitatkozni.Ugyanis ez nem bizonyítható és nem cáfolható,gondolom nem tudod konkrétan megnevezni azon őseimet ahol előfordult ez.Én meg cáfolni nem tudom.Lapozzunk.Ha édesapád homokos lett volna akkor te nem lennél ez pedig tény.

"Nem rúhnak ki a munkahelyedről azért, mert heteró vagy és elvárják, hogy te sem rúgd ki őket azért mert homokosok. Nem gondolják, hogy a beállítottságod miatt üldözést vagy büntetést érdemelsz és elvárják, hogy te is így viselkedj."

Nagyon sajnálom azt,aki emiatt rúg ki embert.Vannak viselkedések ami mást zavarnak.Meglöknek a villamoson vagy nyakadba tüszentenek, téged más zavar,engem megint más.

"Nem várják el, hogy elfogadd a normáikat, azt várják el, hogy elfogadd az egyenlőséget mint normát, amit ők is elfogadnak."

Ad abszurdum amit mondasz. nő+férfi miként egyenlő nő+nő/férfi+féri ez nem egyenlő.Külön kifejezés van egyikre külön másikra.Külön van meleg olimpia,szépségverseny felvonulás a nagy egyenlőség fényében,akkor ki troll?Szerintem eldönthetetlen.Ez nézőpont kérdése.

És nehogy azt hidd,hogy engem nem ért igazságtalanság vagy méltánytalanság.Kit nem?

acycloren 2019.06.22. 13:26:36

@GFR: Hetero emberek közt is vannak manipulatívak, pszichopaták, jellemtelenek, sajnos volt ilyen legjobb barátomnak hitt hetero férfi is, akiről kiderült, hogy egy aljas féreg. De heterok közt nem 100% negatív a tapasztalatom.
Heterok közt inkább azok a férfiak ilyen lelki nyomorékok, emberi hulladékok, akik nem jutnak muffhoz, emiatt sértettek.
Hetero nőknél is tapasztaltam manipulatív jellemeket, de mondjuk a nők 20%-a hajlamos erre.
Homo férfiaknál meg a kicsinyke mintám 100%-ban volt idegbeteg, hisztis, áskálódó, pszichopata, lusta.

sieddie 2019.06.22. 13:27:56

@Pipas: Ne haragudj leléptem sok mindent keversz.,hivatkozol a Bibliára, én házasságról beszéltem mint szokásjogról.Elbeszélünk egymás mellett,így pedig nehéz.

acycloren 2019.06.22. 13:27:59

@GFR: "transzfesztiták"

Ezért az LGBTQXYZ kommandó meg fog kövezni. Transzvesztiták a helyes kifejezés. Nincs benne f.

Pipas 2019.06.22. 13:28:52

@teéjesenmindegy: "hogy Bélával smárol, közben pont beleszarik a többi ember hányingerére amit az ő látványuk okoz"

Pont ugyanúgy, mint ahogyan egy csomó büszke hetero keresztény férfi beleszarik a mások hányingerére. Vasárnap öszejönnek a nagy házban, hogy embervért igyanak és emberhúst egyenek, megpróbálják erre rábeszélni a gyerekemet az iskolába, ahová azért küldtem, hogy tanuljon és közben nem tudják elvilselni, hogy Béla és Jóska ugyanolyan jogokat élvezzen a kapcsolatukban, mint ők.

Merthogy őket zavarja.

Pont úgy, ahogyan a muszlimokat sérti ha az én nőm fejkendő nélkül kimegy az utcára. A muszlimokat sérti a nőm fejkendője, a szoknyája, az, hogy én iszok egy sört, hogy a lányom vagy a fiam táncol, hogy az én újságomban van egy karikatúra. Vérig sérti őket.

Mint téged az, hogy ha Béla kómába esik Jóska orvosi döntést hozhat róla, automatikusan örökölhet, közüsen vehet fel kölcsönt, gyereket nevelhet és elmehet az iskolába a gyerekéért meg ilyenek.

Mert a muszlimokat ez sérti, téged az sért, hát ja. Engem meg az sért b+, hogy egyesek a nagy házban embervért isznak. És? Érdekel valakit, hogy ENGEM mi sért?

Gleccsertetű 2019.06.22. 13:29:20

@GFR: szerintem (nincs statisztikám erről) a Pride napján verik a legtöbb buzit az országban, az év többi napján nem. Ellenben pl nemrég olvastam egy cikket, ahol két csajt vertek meg a buszon egy sima hétköznap (talán Angliában). Érdekel a véleményed a következővel kapcsolatban: a miért nem lehet lebuzizni a leszbikusokat? Miért van rájuk külön szó? Mert a homoszexuálist sem használják rájuk, mindenki két férfire asszociál a szó hallatán. Másik kérdésem: miért csúnya a buzi szó? Az angol gay szó nem sértő (az amerikai barátaim szerint)

2019.06.22. 13:30:12

@Eugene Horse: Nagyon szívesen elmagyaráznám, de látom, hogy már meg is válaszoltad a kérdéseidet magadnak, feltételezem meg sem próbálnád megérteni, értelmezni, befogadni a másik álláspontját. Aztán van ennek egy másik oldala is: állandóan észérveket, és tudományos magyarázatokat kerestek, ill. vártok pro- és kontra, pedig a magyarázat néha egyszerűbb, és közelebb van mint gondolnád: a társadalom VISZOLYOG a rendellenes jelenségektől. Érted ezt? Lehet törvénybe iktatni, és büntetni, hogy tilos viszolyogni két smároló szakállas bőrtangás fazontól, akkor majd legfeljebb úgy tesz mindenki, mintha nem venné észre. Az emberek többsége tisztában van azzal, hogy a homoszexualitás létezik, homoszexuálisnak lenni nem választható életstílus, ezért a társadalom döntő többsége elfogadja, (tolerálja) ezt. Megvalósult a békés egymás mellett élés, és szerintem hátrányos megkülönböztetések sincsenek. A munkahelyemen van nőnek öltözött férfi. De ittvan élő példának a Queen frontemberéről készül életrajzi film, amire hónapokig nem lehetett bejutni teltház miatt. Sokan szerették a zenéjét, és veszteségnek élték meg a halálát. Pedig buzi volt, ráadásul elég bohém személyiség, és jééééééééé, érdekes mégis mindenki a művészt és a tehetséget látta benne! Viszont ennél többet ne várjál, de kevesebbet se! Csak a probléma megint az, hogy ez nem elég! Sose elég. Mint a kisgömbőc, elindult, egyre nagyobb egyre éhesebb, és kielégíthetetlen. Ma csak tolerancia kell, holnap gyerek örökbefogadása, a végállomás meg San Francisco (Pár éve bejárta a netet egy San franciscoi melegfelvonulásról készült felháborító fotósorozat, ami inkább hasonlított nyilvános gusztustalan orgiára, mintsem kultúrált demonstrációra) Szerintem ide senki nem akar eljutni.

„Téged miben, mire kényszerít a meleglobbi? Tavalyig csajokkal kúrtál, aztán jött a meleglobbi, és azóta férfiakkal kell csinálnod, vagy mi?”

Én már a negyedik ixen túljáró családos ember vagyok, ez a történet már nem rólam szól, sokkal inkább a gyerekeinkről. Én kijelenthetem hogy nem leszek buzi, és egyelőre még nem írták elő, kivel mikor hogyan kell csinálnom… de mivel ez láthatóan nem stagnáló állapot, hanem folyamat, még azt sem tartom kizártnak, hogy egyszer majd ez is szabályozva lesz. Remélem nem élem meg. Az viszont kurvára idegesít, hogy a világ kezd valami nagyon elbaszott, alapjaiban felforgatott erkölcstelen kuplerájra hasonlítani, és ennek egyik jelentős komponense a szexuális aberrációk, a genderelmélet, a melegek hisztije, a kapcsolódó témakörök újraértelmezése, és divattá válása. Ez zavar. Nagyon zavar továbbá a gyerekek érzékenyítése és befolyásolása, a melegek adoptálási jogainak revidáálása, és hasonlók. Ha van valami amire ugrom, akkor ez! Én egy konzervatív emberke vagyok, igyekszem a gyerekeknek értéket átadni, helyes irányt mutatni, szeretem a világot olyan egyszerűnek amilyennek Isten megteremtette, és elvárom én is, hogy tartsa ezt tiszteletben az is, aki mind a négy sarkából ki akarja fordítani a világot. Ennyi. Nem tudom választ kaptál-e a kérdéseidre.

Pipas 2019.06.22. 13:30:57

@sieddie: "Ne haragudj leléptem sok mindent keversz."

Nem, nem keverek, te nem látod az összefüggéseket. Amúgy argumentum ad hominem érvelési hiba.

Pipas 2019.06.22. 13:35:31

@Jankove: "a világot olyan egyszerűnek amilyennek Isten megteremtette"

Ja, neked is azt tudom ajánlani, hogy olvasd el a bibliát. Nézd meg milyennek gondolják a szerzői azt a világot, amit isten teremtett. :)

A társadalom fejlődik. Előbb-utóbb helyet kapnak benne olyanok is, akik nem a hetero-fehér-keresztény-férfi csoportba tartoznak.

GFR 2019.06.22. 13:38:05

@teéjesenmindegy: ...közben pont beleszarik a többi ember hányingerére amit az ő látványuk okoz. Őt el kell fogadni, ő nem fogadja el a többit.

A melegek egész élete az elfogadásról szól. Hiszen pl nem verjük meg a hetero párokat, ha csókolóznak. De a heteroknak joguk lenne megverni a homo párokat, mert "vétenek" a társadalmi szabályok ellen? UGye csak tréfálsz?

2019.06.22. 13:38:46

@BiG74 Bodri: "Az érvelésed gyakorlatilag arra hajaz, hogy ha nem vernek minden nap melegeket, és azok ki mernek jönni az utcára, akkor tehát biztos nem vernek meg senkit"

A te érvelésed meg arra hajaz, hogyha egyszer valahol a világon megvernek egy meleget, akkor nyilvánvalóan válogatás nélkül mindenhol ütik őket mint a répát.

"egy férfi páros kimondottan csak azért nem kap meg egy albérletet mert melegek."

Addig biztosan laktak valahol másik albérletbe, tehát nyilvánvalóan egy elszigetelt esetről beszélünk. Egyébként meg nem értem miért akarják elvonni a jogot az embertől, hogy azzal kössön üzletet akivel akar. Ha nem tetszik akkor nem tetszik és kész. Lehet továbbmenni, majd a következő főbérlőnél nem lesz probléma.

Pipas 2019.06.22. 13:39:12

@Gleccsertetű: "Másik kérdésem: miért csúnya a buzi szó? Az angol gay szó nem sértő (az amerikai barátaim szerint)"

Kérdezd meg őket, hogy mi a véleményük a "faggot" szóról, a magyar "buzi" szónak ugyanis az felel meg legjobban. Esetleg "fag" vagy "queer"...

Gleccsertetű 2019.06.22. 13:42:00

@Pipas: a fagott egyértelműen sértő szó, ezt elmondták. a gay viszont teljesen hétköznapi

Pipas 2019.06.22. 13:43:32

@Jankove: "a társadalom VISZOLYOG a rendellenes jelenségektől."

Ugyanez a társadalom nem is olyan régen még azt tartotta rendellenesnek, hogy mindenki szavazhasson vagy a pórnép keveredjen a nemesekkel. Szerinted mit érzett volna Széchenyi, ha megtudja, hogy nemsokára törvény lesz rá, hogy az uraknak össze kell szedniük a kutyasz@rt az utcán?

Szerintem valószínűleg viszolygott volna. :D

Pipas 2019.06.22. 13:45:12

@Gleccsertetű: "a fagott egyértelműen sértő szó, ezt elmondták. a gay viszont teljesen hétköznapi"

Tudom. Amikor az ember fordít egy sértő, kimondottan pejoratív szó helyett nem tehet be egy semlegest és fordítva. A "buzi" szó legjobb fordíása ezért "faggot".

2019.06.22. 13:48:02

@GFR: "A normalitást mindig az adott társadalom teremti meg. Szerencsére ez mindig változik, hiszen, ma már a feketék is egyenrangúak a társadalomban, ellentétben a néhány évtizeddel ezelőtthöz képest. Vagy pl a nők is szavazhatnak."

Óriási tévedés. A normalitás az, ahogyan a világ működni képes, és az evolúció következő lépcsőfokára lépve fejlődik és halad tovább. A dinók kihalása után 65 millió év szelekciójának eredményeként eljutottunk a 21. századba. És ahogy jelenleg működnek a dolgok, már most látható hogy a következő lépcsőfok egy evolúciós zsákutca lesz.

Pipas 2019.06.22. 13:50:59

@sieddie: "Ugyanis ez nem bizonyítható és nem cáfolható,"

A tudományban semmit nem lehet bizonyítani. Erről ennyit. Cáfolható lehetne, felszifikálható, de mivel igaz nem tudod cáfolni.

"gondolom nem tudod konkrétan megnevezni azon őseimet ahol előfordult ez."
Nem, de nagy bizonyossággal meg lehet határozni, ki lehet számolni, hogy hány ősöd testvére volt homoszekszuális.

"Én meg cáfolni nem tudom.Lapozzunk.Ha édesapád homokos lett volna akkor te nem lennél ez pedig tény."

Nem, ez tévedés. Nagyon-nagyon-nagy tévedés. Apám korában a homoszekszuális férfiak elsöprő többsége családos ember volt, gyerekei születtek. Na ez tény! :)

Tisztességes Természettudomány 2019.06.22. 13:53:47

Bizonyos viselkedésekhez szinte hozzánőtt ennek fennhangon való hirdetése. Mint a viccben:

Bemegy a homoszexuális, az ateista és a vegán a bárba. Hogy honnan tudod? 2 percen belül elkezdik hirdetni magukról...

Pipas 2019.06.22. 13:54:18

@Jankove: "Óriási tévedés. A normalitás az, ahogyan a világ működni képes, és az evolúció következő lépcsőfokára lépve fejlődik és halad tovább."

1) Az evolúciónak nincsenek lépcsőfokai.
2) Az evolúció nem fejlődik tovább.
3) A "normalitás" átlagot jelent, a világ nem képes működni úgy, hogy minden és mindenki normális, azt úgy hívják, hogy "hőhalál".

Valamit félreértesz, a homoszekszualitás nem maladaptív. Azért terjedt el, mert előnyt jelentenek azok a gének, amik hordozzák. A homoszekszualitás az evolúció terméke, nem valamiféle ellensége.

Pipas 2019.06.22. 13:57:19

@Tisztességes Természettudomány: "Bemegy a homoszexuális, az ateista és a vegán a bárba. Hogy honnan tudod? 2 percen belül elkezdik hirdetni magukról..."

Butaság, akik igazából hirdetnek, azok a vallásos emberek. Hal a kocsin, kereszt a nyakban, aztán becsöngetnek hozzád, hogy elmondják neked ők mennyire keresztények. Homokosoktól ilyet még nem láttam. :D

prolee 2019.06.22. 13:59:51

Az első négy-öt komment után feladtam, nem bírok ilyeneket olvasni. Probléma-e, hogy meleg a gyerek? Igen, probléma, mert a szülőjének, testvérének, ismerősének, stb. majd másképp kell viszonyulni hozzá és a baráti társaságához, partnereihez, mint ahogyan azt elképzelte. De ez más szituációban is probléma. (Pl. vallásos családban ateista gyerek, vagy fordítva.) Ezt a problémát a helyén kell kezelni. Miért van ellenérzés a melegekkel szemben? Mert más. Semmi bajom nincs egy meleg emberrel, de egy meleg pár egymáshoz való viszonyának látványa már feszélyez, mert eltér az én normámtól. Ugyanígy feszélyez, amikor valami bigott vallásos környezetben (akár a saját családomon belül is) minden második mondat a jóistennel kezdődik és végződik. Baj-e, hogy ezekkel szemben ellenérzésem van? Nem baj, jogom van így érezni és egyébként sem zavarok vele senkit, mert megtartom magamnak a véleményemet. A rokonaimat elfogadom olyannak, amilyenek, a távolabbi emberi kapcsolataimat pedig úgy szűröm meg, ahogy nekem tetszik. Tehát igazán nagy probléma nincs a melegséggel. A baj az intolerancia. A baj az, ha a másképp viselkedő, másképp gondolkodó embert bántják, támadják és emiatt félnie kell. Na, de ez viszont kurva nagy baj!

GFR 2019.06.22. 14:00:12

@Gleccsertetű:
Szerintem a PRIDE napján pont nem vernek buzit. Akkor lenne csak igazán hangos mindkét fél. Tévé, stb. Ez egy olyan nap, amit vagy elfogadunk vagy nem. Én konkrétan melegként nem értek egyet a PRIDE felvonulás elkurvulásával. Hiszed vagy sem, nekem is viszolyogtató, mikor valaki illegeti magát. A legnagyobb baj, hogy túltolták.
Kérdésedre a válasz: ...miért nem lehet lebuzizni a leszbikusokat? Miért van rájuk külön szó? Mert a homoszexuálist sem használják rájuk, mindenki két férfire asszociál a szó hallatán...
a leszbikus kifejezés egy ókori görög mondából ered Leszbosz szigetéről, keress rá, ha kíváncsi vagy. Itt egy link, bár talán nem a legjobb:
hu.wikipedia.org/wiki/Leszbosz
Egyébként simán le lehet buzizni a leszbikus lányokat is. Hiszen ők is homoszexuálisak. A fogalmak különválása egyébként szerintem az internet mögött keresendő, illetve, hogy a lányok szerettek volna elkülönülni a fiúktól.
És miért csúnya a buzi szó? Mert elveszette azt, amit a gay kifejezés még nem. A buzit a gyűlölködő hetero férfiak használták a meleg férfiakra. Nem a másságot jelenti, hanem egy sértés. A buzi kevesebb, mint a hetero. Gondolj vissza iskolás korodra. A fiúk a gyűlölt srácokra használták a kifejezést. Hasonló mint a stréber, lúzer. Bár ezeknél talán sértőbb. Ezzel is tudatva, hogy ha lehetőség lenne rá, meg lenne verve.
Sajnos tény, hogy a melegek sem voltak jók az "elfogadtatásban" Személyes véleményem, hogy ezt az elején eltolták.

Tisztességes Természettudomány 2019.06.22. 14:05:02

@Pipas: Miért lenne butaság? Nem lehetsz okosabb mint az internet :)
A vallásos emberek tényleg kényszeres megfelelési válságban vannak, mert azt hiszik, hogy nekik kell megmenteni a világot. Akik becsöngetnek, azok pedig a jehovatanúi.

A valódi, szabad bibliai hit a szólásszabadság alapja, amely hirdeti a szerinte jót, de nem tiltja a szerinte rosszat. Ehhez képest a "gyűlöletbeszédre", "homofóbiára" hivatkozó neoliberalizmus egy túlhaladott, saríja törvénykezéshez hasonló világnézet, amely fél az ellenvéleménytől, ezért üldözi azt.

prolee 2019.06.22. 14:07:58

@Pipas: Igen, ez így van. Én falun nőttem fel, ahol egymás fazekába láttunk. Szinte minden faluban volt olyan eset, ahol a homoszexuális nő, vagy férfi házasodott, felnevelte a gyerekeit, aztán idősebb korban válás és elköltözött egy távolabbi VÁROSBA az azonos nemű párjával. Ezt már a hatvanas években Borsodban is toleráltuk (bár volt persze némi pletyi körülötte), ezért nem értem, hogy most, 50 évvel később mi a fene ez a nagy homofóbia, ami valóságos divattá nőtte ki magát.

2019.06.22. 14:31:50

@Jankove: hát azért itt elég sok baj van :) A friscoi képek, amiket biztos a kurucon láttál, nem melegfelvonulásról származtak, hanem egy egészen szűk réteget érintő BDSM buliról, tényleg gány volt, de nem melegfelvonulás volt. De ha így szerzed az információidat, nem csodálkozom a véleményeden. Tessék, okosodj, rád fér: en.wikipedia.org/wiki/Folsom_Street_Fair Érdekes, én nem látok minden bokorban buzit, én nem érzem, hogy terelnének vagy befolyásolnának, nem is nagyon lehetne, hetero vagyok, nem lehet bebuzisítani vagy mi, szóval nem érzem veszélyben magam. ha te igen, akkor ott más gond van. A gyereked se lesz buzi a propagandától (ha van ilyen) ha meg igen, akkor az a rossz hír, hogy eleve meleg volt. Ha heterónak születik, nem lesz meleg, mert a heteróság lényege, hogy az ember az ellenkező nemhez vonzódik. Szóval nincs mitől félned. Az erkölcsök meg, hát azok korszak szerint változnak, ami most erkölcstelen, pár száz éve simán nem volt az és fordítva, ezen rugózni tök felesleges. A melegek örökbefogadását (mármint hogyők gyereket:) én speciel totál támogatom, nem látom mi benne a rossz, de ebbe bele se menjünk, mert az eddigi szavaid és tájékozottságod alapján gondolom a pedofíliát is erősen kevered a homoszexualitással, és jönnének a szokásos érvek, hogy megrontják meg buzivá teszik, és ez kurva unalmas már. Azért én még mindig nem értem, hogy a te életedet miben forgatják fel a melegek, nekem mindig fura, hogy ha valaki heteróként rá van pörögve a buzikra.

BiG74 Bodri 2019.06.22. 14:37:37

@Jankove:
Hibás a gondolatmeneted. Nem mondtam, hogy ha egy meleget megvernek akkor mindet ütik, mint a répát. Azt mondtam, hogy tény, hogy csak azért inzultáltak, vertek meg melegeket, mert bár nem verték nagydobra, de kitudódott a szexuális orientációjuk. Veled ellentétben aki szerint ez városi legenda.

Teljesen normális, hogy adott esetben valaki nem akar üzletet kötni. Ha az adott eset az, hogy a fiúk minden tekintetben ideális albérlők, mindaddig a későbbi időpontig, ahol kiderül, hogy melegek az megalázó. Jogilag talán rendben is van, emberileg egy aljas baromság.

csakférfi 2019.06.22. 14:49:46

@GFR:

"Én konkrétan melegként nem értek egyet a PRIDE felvonulás elkurvulásával. Hiszed vagy sem, nekem is viszolyogtató, mikor valaki illegeti magát. "

Értem.

Mellesleg 3-4 éve történt egy vidéki város piacán hogy egy cigány kést rántott é s rátámadt egy árusra,elszámolási votájuk volt.
Az árus két kézzel fogta a cigány felfelé álló bicskás kezét.
Ekkor értek ki a rendőrök.
Egy fiatal lány csavarta ki a kezéből míg a társa a többi cigányt tartotta távol. Aztán megérkezett a többi rendőr.
Hallottsm amint egy "szekrényajtónyi" cigány "lepicsázza" a nálánál kb. 40 kg-al kisebb súlyu rendőrnőt.
Mivel karfiolt árultam akkor (saját földemről) volt nálam is hosszú kés....ökölbe szorult a kezem.
Felvették az adataimat...tanuként meghallgattak. Később a tárgyalásra is elmentem,mivr kötelességemnek éreztem .
Azt már régóta tudtam......a sértett buzi....a nővérem (mivel az ő bérelt helyén árultam) mesélte...váltottam is vele és a "párjával" néhány szót.
Kíváncsiságból.
Utána történt az ominózus eset.
A lényeg.
Nem ismered önmagadat....sem az embereket.
A saját érzelemvilágoddal nem vagy tisztában.
S mégis lenézel mert kerülöm és nem szeretem a buzikat.
Pusztán hogy magadat jobbnak hihesd.
Illúziókban élsz.

csakférfi 2019.06.22. 14:56:20

@BiG74 Bodri:

"Ha az adott eset az, hogy a fiúk minden tekintetben ideális albérlők, mindaddig a későbbi időpontig, ahol kiderül, hogy melegek az megalázó"
Baszki......nem mondod!
Egy férfinek aki hetero nem adják oda az albérletet mert "csak" ...amúgy tetkója van és nem szimpatikus a főbérlőnek......kutyát nem érdekli.
Ha meg "baszki te meleg vagy?"
Az már nemzetközi jogot sért.
Ez lenne az egyenlő bánásmód?
Öcsém ismét logikai bukfencet vetsz .

csakférfi 2019.06.22. 15:10:33

@Eugene Horse:
Buta vagy!

" Az erkölcsök meg, hát azok korszak szerint változnak, ami most erkölcstelen, pár száz éve simán nem volt az és fordítva, ezen rugózni tök felesleges"

Ja.....a homoszexualitás nem betegség.

"fejlett nyugati társadalmakban a pszichiátria és a pszichológia szakmák egységes véleménye szerint nem minősül betegségnek. A Mentális rendellenességek kórmeghatározó és statisztikai kézikönyvéből (DSM) a homoszexualitást 1973-ban a III. kiadással vette ki. A homoszexualitás BNO (Betegségek Nemzetközi Osztályozása) kódját 1990-ben törölte a WHO."

Wiki idézet.
Addig igen
2030.....ismét betegség a homoszexualitás ,mivel mrgtalálták a "neuron hálózat kialakulásáért felelős mechanizmust,ennek segítségévrl bárki nemi idenditását megváltoztathatják....ha kéri"
Nincs többé..skizoid...pszichoszomatikus rendellenesség.
Szóval azzal érvel ami változik.
Remek .

BiG74 Bodri 2019.06.22. 15:19:05

@csakférfi:
Folyamatosan belemagyarázol csak a saját gondolatvilágodban született dolgokat az én mondataimba. Ki beszélt szimpátiáról, meg tetoválásról? Ki mondta, hogy szerintem normális ha valakit a tetkói miatt elutasítanak? Mondjuk a kimondott börtöntetkók megint más kategória. Nem szimpatikus? Ámen! De mi van amikor szimpatikus, minden rendben mindaddig amíg kiderül, hogy ezek melegek, meg a kisfaszom!
Heteró üldöztetési mániád van?

ételizésítő 2019.06.22. 15:34:45

@Lilla.Levendula:
Meleg az időjárás nyáron.
A fiad meg buzi. Erre ez a megfelelő magyar szó.

ételizésítő 2019.06.22. 16:11:46

@BiG74 Bodri:
Agyonvertek valahol buzikat a gyerekeik szeme láttára?
Dobj már rá egy linket.

"Akkor dobjuk ki az összes azonos alakú szavunkat"
Itt szó sincs azonos alakról, egy már több ezer meglévő szót kezdtek más jelentésben alkalmazni saját magukra.
A megoldás: használjuk a buzi szót, amelyet a magyar nyelv ennek a csoportnak a megjelölésére talált ki. Széplelkűek használhatják a langyit, aminek nincs más jelentése, vízre nem mondod azt, hogy langyi, az langyos.

Homofóbok egyébként nincsenek, az ugyanis azt jelenti, hogy a buziktól félők. Nem fél tőlük senki, legfeljebb nem szereti őket.
(Nekem személy szerint semmi bajom velük, a szóhasználatról beszélek. A hozzád hasonló buzivédőkkel sokkal több a baj, mint magukkal a buzikkal.)

@DarthVader:
Szerintem te is ilyen iskolát abbahagyott dologtalan izé lehetsz, legalábbis a helyesírásod alapján.

@kalevaleeeeez:
Van még, aki a gépén tárol pornót, amikor a világ bármelyik sarkából bármikor fel lehet menni az internetre?
A leszbikus pornót meg azért nem azért nézik a férfiak, mert a két nő enyelgése tetszik, hanem mert elképzelik, hogy ők ott vannak harmadikként, és megdugják mind a kettőt. Egy helyett kép pina van a képen. Nem kell ezt túlgondolni.

@Sir Galahad:
Már miért lennének bántó jelentéstartalmúak?
A cigány miért bántóbb, mint a roma? Ha romának nevezem, akkor onnantól nem fog lopni-rabolni? Nem a megnevezés a bántó hanem ahogy mondják.

szepipiktor 2019.06.22. 16:14:32

Elfogadom a poszter érzelmeit, megérteni nem tudom, hiszen nem vagyok érintve, két hetero gyerekem van.
De itt a probléma:
"az átlagos kamaszod még homoszexuális is"
Nem, kedves poszter, a homoszexualitás nem átlagos. Az átlag a többség, és ennek semmi köze sem a homofóbiához, sem a kirekesztéshez.
Ahogy egy autista gyerek szülője sem írhatja, hogy a gyereke átlagos, autista.
Minden kisebbés = kisebbség és nem átlagos, hiszen ezért megy a harc a melegjogi aktivisták részéről.
Ha a kisebbség átlagos lenne, nem lenne értelme a kisebbségi jogok "harcának".
De én ezt nem érthetem meg, mert ezt csak az érintetetek érzik át.

GFR 2019.06.22. 16:18:37

@csakférfi:
A cigány példádnak semmi köze nincs a homoszexualitáshoz. Csak azért mert egy cigány törvényt sértett és sértegetett egy rendőrt és véletlenül meleg volt, azért erre igen kicsi az esély és ha te ez alapján elítélsz sok ezer embert, akkor csak sajnálni tudlak.
Egyébként köszönöm a diagnózist. Habár még soha nem beszéltünk, nem is simersz, ki mered jelenteni, hogy ismered az érzelemvilágomat.
És igen, lenne rá okom, hogy lenézzelek, és jobb is vagyok, nálad mindenképp, de inkább csak elkönyvelem, hogy minden ember egyedi saját gondolatokkal, véleménnyel, és te, mivel soha nem fogod átélni és megérezni azt, amit én, így kár időt fecsérelni arra, hogy megértessem veled, minden ember egyenlő és senkit nem nézhetünk le azért és nem büntethetünk azért mert más a vallása, szexuális orientációja, véleménye, stb.

Alick 2019.06.22. 16:53:06

"Képzeld el azt, hogy ezt az aggódást teljesen hétköznapi helyzetekben naponta többször át kell élned: beér-e úgy az iskolába, hogy nem bántják út közben, haza ér-e rendben? "

Ha rá tudod venni a gyúrásra és még inkább a harcművésztekre, akkor kevésbé kell aggódnod. :)

www.youtube.com/watch?v=G5xAbp1SW5c

Punxsutawney Mormota 2019.06.22. 17:16:59

@Pipas: Kösz :) A trollok közül egyébként még Birca a szórakoztató vonalat képviseli. Én legalábbis jót röhögök azon, hogy mindenre "libsi", "hanyatló Nyugat / liberalizmus", "Soros-ügynök/bérenc" a válasza. És valóban egy tőmondattal válaszol, mert ha már bővített mondatot ír, belekavarodik a mondandójába.

Nehéz kizökkenteni, de azért egyszer-kétszer sikerült, és akkor elgurul a gyógyszere. Jehova tanújának / HIT-gyülisnek/szombatistának / pünkösdistának vagy akár öngyilkos iszlamista merénylőnek tökéletes alapanyag a lelkem. :)

2019.06.22. 17:17:09

@szepipiktor: te tudsz magyarul papi? "az átlagos kamaszod még homoszexuális is" - ebben hol van az, hogy a homoszexualitás átlagos? Ez azt jelenti, hogy az átlagos kamasz (aki mint tudjuk, problémás alapból) még homoszexuális is. Bővebben, hogy az egyébként is problémás kamasz ("átlagos") még egy problémával küszködik. Azért nehéz veletek vitatkozni, mert kurva ostobák vagytok.

ételizésítő 2019.06.22. 17:19:17

@Gendibal UK:
Ha hiszed, ha nem, bizony, az állatok közt is vannak betegségek. Ilyen pl. a rák. Akkor az mostantól nem betegség, mert állatoknak is van?
Már csak azt kell eldönteni, hogy a génhibát betegségnek nevezzük-e.
Bár az szintén érdekelne, hogy akik ezt "az állatok közt is vannak buzik" témát felhozzák, mit szólnak ahhoz, hogy ez csak hím állatok közt tapasztalható, nőstények közt nem. Nem lehet, hogy egymás seggbekúrása nem a buziság jele, hanem a dominancia kifejezése, és soha nem kölcsönös, mindig csak az erősebb kúrja seggbe a gyengébbet?

@Che21:
:-)

@acycloren:
Azért a drama queen jelentésének nézz utána, mert nem az, amire gondolsz.
"az emberhez legközelebbi élő főemlősfajnál, a bonobóknál"
Tudtommal az emberhez a csimpánz is pont ugyanolyan közel áll, mint a bonobó, a mi a csimpánz egy alfaja.

@Punxsutawney Mormota:
Bármennyire idióta is, anyázni tényleg nem szokott.

@kolomparlole1114:
Van veleszületett betegség is, meg olyan is, ami kialakul (pl. idős korra a mozgásszervi betegségek, dohányosoknál a tüdőbetegségek stb.). Amit elkapni lehet, az a fertőző betegség.

@Pipas:
Ha már a Bibliát hoztad fel, hol is írnak benne arról, hogy férfi férfival, ha meghal a nőtestvér, akkor annak a férjével kell dugnia a nő fiútestvérének stb.?
Ja, hogy csak ostoba faszságokat írtál már megint?

"A társadalom mintegy 10%-a"
Kissé eltúlzod az arányotokat. Nem annyira kissé.

@GFR:
"Egy meleget sem láttam még, hogy megszólta volna az ölelkező párokat."
Még szép, hogy egy beteg nem megy oda az egészségesekhez megszólni őket azért, mert egészségesek, baszd meg.
"a leszbikus kifejezés egy ókori görög mondából ered Leszbosz szigetéről,"
Nem mondából ered, hanem ott élt Szaffó (helyes átírással), a híres buzi ógörög költőnő.

@Gleccsertetű:
"Az angol gay szó nem sértő (az amerikai barátaim szerint)"
A gay ugyanolyan buzik által erősen jelentésmódosított szó, mint nálunk a meleg. Eredetileg vidámat jelent. A Gay Hussar (londoni magyar) étterem nem buzi huszárnak lett elnevezve, hanem vidám huszárnak, akkor a gay szót nem használták még buzi értelemben, az a fag(got) volt akkoriban Angliában.

Most egyébként, hogy Pride hónapot hirdettek, tele van buzikkal a város. És nagyon sokról simán észrevehető fél perc után, hogy az.
Nem tudom, jövőre mi lesz, meghirdetik a Pride évtizedet? Kissé kezdenek túlzásba esni, korábban volt nekik egy hétvége, most már egy egész hónap, a faszom nem kéne? (Ja, de. De nem adom.)

ételizésítő 2019.06.22. 17:21:14

@Eugene Horse:
Ha buzi, akkor már nem átlagos. Ha meg bazári majomnak is öltözik még emellett, akkor kétszeresen nem az.

májnémiz nobádi 2019.06.22. 17:33:26

@Ésszelteli: 1. A természetben nincs természetfeletti (természet ellenes) 2. Az evolucio története kihalások története. (Ergo, ami marad az evolucios szükség) 3. A homoszxualitás nem mennyiségi (reprodukcios) kérdés. A lényeg a másfajta szinapszis kapcsolat= másfajta gondolkodás mód, más fajta probléma megoldo készség. Pl. túlnépesedés esetén nem túl praktikus növelni a populációt. Persze lehet fújolni, de ez baromira nem fogja meghatni Gaiát...

májnémiz nobádi 2019.06.22. 17:44:52

@MAXVAL bircaman közíró: nem betegség, hanem evolucios válasz a nőstény, majd a hím gondolkodásmodja és probléma kezelő-megoldó készsége melett egy 3. variáns. Mint az inmagináriusszámok. A reprodukciós készség hiánya v. alacsony szintje elfogadható, ha cserébe az evolucio kap egy újfajta problémamegoldókészséget.

BiG74 Bodri 2019.06.22. 18:14:28

@ételizésítő:
Hogy te milyen okos vagy! Csak ámulok, hogy milyen magabiztosan osztod a tudást! Még, még, taníts mester, most nyílik a világ számomra ki!

kolomparlole1114 2019.06.22. 18:20:17

@MAXVAL bircaman közíró: Dehogynem, te egy passzív köcsög vagy, mint minden fideSSes. Komcsi tolvaj hazaáruló tartótisztjeid szoktak téged seggbekúrni.

kolomparlole1114 2019.06.22. 18:45:15

@MAXVAL bircaman közíró: Az araboknál nagyon megy a kecske és birkabaszás, jól éreznéd ott magad. :)

kolomparlole1114 2019.06.22. 18:48:15

@MAXVAL bircaman közíró: "Én személyesen ismertem homokos papot, aki teljesen normális ember volt, kellemes is volt emberként."

Tudtam hogy valami ilyesmi gyerekkori traumád indított el a fidesznyikké válás útján. FideSS, a buzik pártja.

májnémiz nobádi 2019.06.22. 20:01:34

@Full metal burka: ezen az alapon a hímek-férfiak sem alkalamasak önmagukban a reprodukcióra

2019.06.22. 20:20:26

@Eugene Horse: Hehe, már vártam a „látens homoszexuális” kártyát, csodálom hogy csak most került elő a pakliból  -> Én ezt a témakört most passzolnám, mer’ uncsi. Köszönöm a felvilágosítást a friscói BDSM buliról, jelentsen a BDSM buli bármit is. Hiszek neked, és abban is biztos vagyok, hogy lassan hierarchikus rendszerező kiadványt lehetne csinálni a szexuális aberrációkról, ugyanakkor nálam továbbra is két alaphalmaz létezik ezen a téren: egészséges, meg a beteg. Abban biztos vagyok, hogy azokon a képeken elég beteg dolgokat láttam, és nem akarom, hogy Budapest is olyan modern felvilágosult hely legyen, hogy ugyanez itt is megtörténjen…

„jönnének a szokásos érvek, hogy megrontják meg buzivá teszik, és ez kurva unalmas már”

Talán meglepődsz, ilyen nekem eszembe sem jutott. Én úgy gondolom –majd kijavítasz- az örökbefogadás sokkal inkább egy szimbolikus cél a melegek szent küldetésében, mintsem valós igény. A Brian élete c. örökzöld klasszikus idevágó jelenetét máris linkelem, ezer éves, de aktuálisabb mint valaha:

www.youtube.com/watch?v=64al8TvGYjw

Kb. olyan mint a 3. nem bevezetése németországban. Éljen, sikerült, és most hogy ledőlt ez a korlát is, lehet tovább lépni, és újabb korlátokat ledönteni. Viszont az a homoszexuális, aki élni is akar ezzel a kierőszakolt joggal, ott én azért a gyerek érdekében gondolkodnék egy sort. A gyerek fejlődésében, személyiségének kialakulásában, -akárki akármilyen tudományos kutatással is bizonyítaná az ellenkezőjét- igenis óriási szerepe van annak, mit lát, hall és kap otthon. Gondold el a szülő nélkül nevelkedő gyerekeket, állami gondozottakat, vagy akár azokat a családokat, ahol hol apa, hol anya megy épp sittre: nem törvényszerű, de jó eséllyel kallódó, bűnöző emberkék válnak belőlük, egész egyszerűen azért, mert nincs aki helyes utat mutasson, vagy definiatíve ezt a mintát látják. Egy homoszexuális családban nevelkedő gyereknek vajon ki fogja elmondani, hogy normális család anyuból apuból meg gyerekekből áll, a normális kapcsolat alatt pedig fiú-lány viszonyt értjük? A férfi női szerepek fontosságáról, megúgy általában.... ezeket az infókat ki, és hogy adja majd át? A melegek saját bevallásuk szerint is meghaladott már ez az ókonzervatív családmodell.

„Azért én még mindig nem értem, hogy a te életedet miben forgatják fel a melegek”

El tudnám szemléletesebben is magyarázni, de azzal átlépném a jóizlés határait, és sértenék is, az meg nekem nem célom. Maradjunk annyiban hogy vannak dolgok, amiket nem megérteni kell, hanem el kell fogadni.

2019.06.22. 20:27:52

@Jankove: "Egy homoszexuális családban nevelkedő gyereknek vajon ki fogja elmondani, hogy normális család anyuból apuból meg gyerekekből áll" - olyan se fordult még elő a világtörténelemben, hogy egy gyereket csak az anyja vagy csak az apja nevelt fel. Ez tényleg ritkaságszámba megy, én magam nem is hallottam még ilyenről. De ha van ilyen, ezek a gyerekek mind beteg, torz lelkű, apa/anyakép nélküli páriák.

2019.06.22. 20:28:49

@Jankove: a BDSM bulit nem kell ismerned, ellenben az nem árt, hogy ha érvelés közben tudod, hogy mivel érvelsz. Különben csak egy vagdalkozó hülyének tűnsz.

2019.06.22. 20:37:55

@Pipas: „Az evolúciónak nincsenek lépcsőfokai” -> Ha ez így lenne, akkor ezen a sárgolyón még mindig csak egysejtűek léteznének.

„A homoszekszualitás az evolúció terméke, nem valamiféle ellensége.”
Miért vagy ennyire szégyellős, mondhattad volna azt is, hogy a jövő záloga, és az emberiség sikerének, és továbbfejlődésének kulcsa, vagy inkább szent grálja.

Mancilla Pectoralis 2019.06.22. 21:00:49

270 hozzászólás volt mire elolvastam a bejegyzést. Nem olvastam el mind, de gondolom a többség negatív volt. Mégis miért foglalkozunk azzal, hogy ki mit szeret és kivel él és hogyan él szexuális életet? Amíg nem erőszakkal és agresszióval teszi senkinek semmi köze hozzá. Tényleg nincs senkinek jobb dolga? . Hülye egy világban élünk.

kolomparlole1114 2019.06.22. 21:46:20

@Mancilla Pectoralis: Sztem nem mi kerestük a buzipropagandát, hanem azt tolták az arcunkba az indexen, ami kiverte a biztosítékot és hát akkor már leírja az ember a véleményét.

Pipas 2019.06.22. 22:19:05

@Jankove: "Ha ez így lenne, akkor ezen a sárgolyón még mindig csak egysejtűek léteznének."

Ja, hogy te ismeretterjesztő filmekből szerzed az ismereteidet, ahol "ecolúciós ugrásokról" beszélnek. Ne csapd be magad, ugrások csak ezekben a filmekben vannak, a valóságban a többsejtű élet megjelenése egy ugyanolyan kis mutáció volt mint az összes többi.

2019.06.22. 22:34:49

@Eugene Horse: "Különben csak egy vagdalkozó hülyének tűnsz."

Mivel elég érzékeny a téma, sok energiát fektettem bele, hogy még véletlenül se tűnjön vagdalkozásnak, de mindegy, szokás szerint inkább feladom.

teéjesenmindegy 2019.06.23. 01:26:51

@Mancilla Pectoralis: De a leghülyébb az, aki el sem olvassa, hogy mit szóltak hozzá 270szer, csak mondja a meggyőződése szerint a szart

acycloren 2019.06.23. 02:41:27

@Mancilla Pectoralis: Az a baj, hogy te negatívnak látod az olyan kommenteket, akik nem éltetik a homoszexuális propagandát. Ez az alapállásod.
Én nem tartom azt helyénvalónak, hogy valaki csak és kizárólag a szexuális beállítottságával tudja magára felhívni a figyelmet. Semmit se tett le az asztalra, semmit nem ért el az életben, de mivel homokos, ezért minden kritika alól mentesül és csak a homokosság ténye elismerésre érdemessé teszi.
Én sok nővel lefeküdtem, voltam párcserés és hármas szexben is, szeretem a pinát, de nem írom ezt a homlokomra, nem ezzel akarok elismerést kivívni az életben. Nem szégyellem, de nem is akarom, hogy ez alapján ítéljenek meg, mert ez egy pici szelete az életemnek.

ételizésítő 2019.06.25. 04:52:04

@BiG74 Bodri:
Neked megismételném a kérdést:
Agyonvertek valahol bu.zikat a gyerekeik szeme láttára?
Dobj már rá egy linket.

Vagy csak fas.zságokat beszéltél, szokásod szerint?

@Eugene Horse:
Olyan előfordult, hogy EGY szülő nevelte fel a gyereket.
De olyan nem nagyon, hogy KÉT bu.zi. Ami azért elég eltorzult szülőképet ad, amikor apa a másik apa fas.zát szopja, meg időnként a gyereket is beveszik a buliba.

@Mancilla Pectoralis:
"Mégis miért foglalkozunk azzal, hogy ki mit szeret és kivel él és hogyan él szexuális életet?"
Mert a pofánkba tolják, pl. a Pride-on, ami most már egy egész hónapos rendezvény Budapesten?
Már az 1 nap is túlzás volt (az, hogy lezárták miattuk 3 napra a fél belvárost, az 1 napos bu.ziparádé miatt), ez meg már túl van minden határon.
Talán tudomásul kéne venniük, hogy itt nem szeretik a bu.zikat, és elhúzni oda, ahol szeretik.
Két csókolózó férfi alapból hányingerkeltő az emberek többsége számára, és ezt nem én mondom, hanem kutatók, az Index is megírta, fentebb valahol talán még link is van rá. Az sem tetszik, ha az utcára sza.rik valaki, mert az is hányingerkeltő. Meg ez is.
süti beállítások módosítása