Levendula-Lilla.net

arc-en-ciel

arc-en-ciel

Nézz bele a fantáziáidba. Az édeshármas bejön? 

2021. június 15. - Lilla.Levendula

Nem hittem volna, hogy átmegy ez a törvény. Most eléggé lefagyva, dermedten próbálom leírni, amit érzek. Sajnálom a gyerekem szabadságát. Azt a szabadságot, amit az ad, hogy az lehet, aki. Temetem a közös jövőnket a saját hazánkban.

De nem csak a saját jövőnket temetem. Vérzik a szívem azokért a gyermekekért, akik kamaszkorukban azt érzik, hogy nincs rendben velük szexuálisan valami. Ők azok, akik most, a törvény elfogadása előtt is nagyon nehezen mertek segítséget kérni még akkor is, ha a családjuk, a környezetük támogató és elfogadó. Nem mertek, mert féltek. Hiszen már az óvodában is azt hallották, hogy „szerelmes csak lány és fiú lehet egymásba” és mindenki hallott már elejtett megjegyzéseket a „hülye buzikról”.

És mit fog látni a szülő? Azt, hogy a gyermeke nem önmaga. Azt, hogy romlanak a jegyei, visszahúzódó, nem barátkozik, depressziós. És hiába kérdezi, hiába próbál segíteni, nagy eséllyel nem fog neki megnyílni, mert nem akar csalódást okozni. És a szülő gyomra összeszorul és reménykedik, hogy ne arra menjen haza, hogy a gyermeke eldobta az életét.

Ki felel azon családok széteséséért, akik azért küldik reparativ terápiára a gyermeküket, mert az ilyen törvények hatására elhiszik, hogy a szerelem nemekhez kötött?  Mondván "elmúlik, ha gyógyszerrel kezelik vagy beszélgetnek vele". Vagy azokért a családokért, akik ugyanezen okból saját magukat féltik, mert a gyerkekük mássága miatt kirekesztődnek a közösségből és inkább a gyermeküket tagadják meg?
Ha pedig felnőttként bújik elő a nem heteroszexuális szülő, akkor megkapja azt, hogy "majd a gyerekéből is meleget csinál". 

Sajnálom azokat a gyermekeket, akiket szexuálisan bántalmaztak heteroszexuális „melegek”. Ők azok, akik a legtöbbször csak felnőttként tudják elmondani bárkinek, ami történt velük. Még az igazságukat is részben meghazudtolják.

Tudod ki a pedofil? Az, aki gyerekekkel él nemi életet. Nem függ össze a szexuális orientációval. A pedofília parafíliának számít, míg a homoszexualitás nem az. 

 

Ez csak egy törvény. De egy olyan törvény, ami rengeteg ember életére hatással van. Begyűrűzik a hétköznapjainkba és fájdalmat okoz. És lehet, hogy a te gyermekednek is.

Sosem írtam bíráló véleményt, mert úgy voltam vele, hogy megállnak akkor és ott, az örökbefogadás szabályozásánál. Azzal a törvénnyel a családomtól elvették a jogot, hogy egy magyar örökbefogadott gyermeknek nyújtsunk otthont és biztonságot. Ő valószínűleg a szociális rendszerben fog maradni és felnőni. Ezzel azt sugallják jobb ott neki, vélhetően nagyobb esélyekkel fog indulni az életben, mint egy középosztálybeli szerető családban…

Ha úgy gondolod, hogy olyan szakemberekkel, segítőkkel beszélgetnél, akik elfogadnak, támogatnak ítélkezés nélkül, akkor keress minket itt.

kép: Unsplash.com:sharon-mccutcheon-yopvm9ch5b8-unsplash.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://arc-en-ciel.blog.hu/api/trackback/id/tr6916594554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kárárámaispj 2021.06.16. 20:09:40

Mennyit sírtok, hogy nem lehet 18 év alatt buzulni...

kárárámaispj 2021.06.16. 20:12:33

" Azzal a törvénnyel a családomtól elvették a jogot, hogy egy magyar örökbefogadott gyermeknek nyújtsunk otthont és biztonságot."
Majd örökbefogadja egy normális család.

"Ő valószínűleg a szociális rendszerben fog maradni és felnőni. "
Persze, hiszen vagy ti, vagy senki más.

"Ezzel azt sugallják jobb ott neki, vélhetően nagyobb esélyekkel fog indulni az életben, mint egy középosztálybeli szerető családban…"
Ahol két papa van, akik most épp azért tüntetnek, mert nem lehet 18 év alatt buzulni. Hát ez aztán tényleg minden gyerek álma.

_Wasp_ 2021.06.16. 20:50:39

@kárárámaispj:
Két dolog, az első, hogy tényszerűen tévedsz, mivel nagyon sokkal több gyermek vár örökbefogadásra, és kell szerető szülők nélkül felnőnie, mint ahányan hajlandóak gyermeket örökbefogadni. A második pedig, hogy büdös nagy paraszt vagy.

kárárámaispj 2021.06.16. 21:05:53

@_Wasp_: Persze, tévedek. Azért kell éveket várni, ugye?
Az pedig lehet, hogy paraszt vagyok. Ezek meg egymás valagát basszák, érted?

HaD 2021.06.16. 21:13:11

semmi gond...végül is az alkotmány is tiltott cucc lett...azt is homokos írta:):)

_Wasp_ 2021.06.16. 21:32:30

@kárárámaispj: azért kell éveket várni, mert az egész örökbefogadási rendszer rendkívül bürokratikus és körülményes, nem csak meleg pároknak, hugom szeretne örökbefogadni rendezett családba, de oda is nagyon nehezen megy, viszont például azoknak a gyerekeknek, akik nem csecsemőkorúak, esetleg betegek, esetleg nem fehér bőrűek (!) közel nulla az esélye arra, hogy örökbefogadják őket. Te pedig azért vagy paraszt, mert túl sokat foglalkozol azzal, hogy "hogyan basszák egymás valagát". Valami látens homokos lehetsz, hogy ennyire rá vagy kattanva erre a témára, engem speciel egyáltalán nem érdekel, felnőtt emberek mit csinálnak egymás örömére négy fal között.

Lilla.Levendula · https://levendula-lilla.com/ 2021.06.16. 21:37:45

@kárárámaispj: az megvan, h homoszexuális nők is léteznek? Gondolom láttad már filmben. A cím nem véletlen...
A többire pedig reagáltak helyettem.

J.W. Booth 2021.06.16. 21:50:25

A legnagyobb gond ezzel az újabb fidesz-aljasságal, hogy hiába változtatják meg valamikor ezt a törvényt normálisabb emberek, a nyoma sokáig ott marad a társadalomban.

Az országtól és a magyar emberektől ellopott 10- és 100milliárdok semmiség ahhoz a morális pusztításhoz képest, amit az orbán-rezsim már eddig véghezvitt.
Egy generáció talán már nem is elég az elmúlt évtized kiheveréséhez - érdemes kivárni, vagy hagyjuk itt ezt a szerencsétlen országot?

Lilla.Levendula · https://levendula-lilla.com/ 2021.06.16. 22:00:29

@J.W. Booth: az imént néztem vissza az idei intergenerational trauma konferencia egyes részeit.. Bizonyos terápiás gyakorlatoknál sok kliens érzett égő szagot. Kiderült, h másodgenerációs holokauszt túlélők voltak. Gondolkoztam, h ráírok arra a genetikusra, aki bemutatta az öröklődését, hogy mi van akkor, ha egy ilyen szociális/injustice (igazságtalanság) trauma is rámegy. Epigenetikailag tuti, h lesz hatása.

kárárámaispj 2021.06.16. 22:35:36

@HaD: "végül is az alkotmány is tiltott cucc lett...azt is homokos írta:):)"
AZ azért megvan, hogy nem a szerzők vannak tiltva?

kárárámaispj 2021.06.16. 22:42:37

@_Wasp_:
Jajj, ezt annyira bírom, hogy aki leírja, hogy okádik a bziktól, az csak látens homokos lehet. Na, ilyenkor akkor szitokszó, vagy egy vagyok közületek, vagy mi van? :D:D:
"azért kell éveket várni, mert az egész örökbefogadási rendszer rendkívül bürokratikus és körülményes, "
Ja. Mert nem úgy megy, hogy nesze itt a gyerek, vidd. És jó is, hogy utánanéznek mindennek.

"Te pedig azért vagy paraszt, mert túl sokat foglalkozol azzal, hogy "hogyan basszák egymás valagát". Valami látens homokos lehetsz, hogy ennyire rá vagy kattanva erre a témára, engem speciel egyáltalán nem érdekel, felnőtt emberek mit csinálnak egymás örömére négy fal között."
Szó nincs arról, hogy érdekelne, hogy felnőtt bzik mit csinálnak. Mintha a törvény se szólna erről, ugye? Itt kifejezetten a bzipropagandáról van szó, amit már az iskolában is nyomatnak. Kösz, nem kell.

Sir Gombóc 2021.06.16. 22:42:57

@kárárámaispj: és mit zavar téged, mások mit csinálnak? Nem a te seggedet tolják, de lehet rád férne. Mert aki ennyire vehemensen tiltakozik a homoszexuálitás ellen, az nagy valószínűséggel látens homo. Mert aki biztos a szexualitásában, az nem foglalkozik ezzel.

kárárámaispj 2021.06.16. 22:44:16

@J.W. Booth:
Igen, hatalmas morális válság, hogy 18 év alatt nem nyomathatják a homokpropagandát. Tényleg ez a világvége.

kárárámaispj 2021.06.16. 22:55:17

@Lilla.Levendula: És a kettőből egy sem képes szülni akkor? Tessék mondani, az anya-gyerek kapcsolat nem a fogantatásnál kezdődik?

Fenehorizont 667 2021.06.16. 22:56:20

az én gyerekemnek nem fog fájdalmat okozni, hogy 8 éves korában nem fog beülni az osztályába mondjuk 3 db bugyifetisiszta férfi női ruhában, és alőadást tartani neki arról, hogy milyen jó dolog férfiként nőnek nevezni magát.
sőt! ha vki megpróbálná ezt, akkor én okoznék annak fájdalmat: pl letépném a faszát vagy vmi ilyesmi.

kárárámaispj 2021.06.16. 23:02:37

@Fenehorizont 667: Nem kell ahhoz előadás. Elég ha Péterbácsi a tornatanár kitalálja, hogy ő tulajdonképpen Petranéni, és nyugodtan bemehet a 12 éves lányok közé

J.W. Booth 2021.06.16. 23:07:08

@kárárámaispj: Rajtad múlik, hogy mit értesz félre, és főleg, hogy mit akarsz félreérteni.

kárárámaispj 2021.06.16. 23:14:56

@J.W. Booth: Ok
", hogy hiába változtatják meg valamikor ezt a törvényt normálisabb emberek,"
Akik szerint teljesen normális, ha egy ember nem tudja, hogy férfi vagy nő, vagy 90 másik lehetőség, akik szerint normális fejlődése lehet egy gyereknek két pasi mellett. Jaja. Ők a normálisak.

" a nyoma sokáig ott marad a társadalomban." Az megvan azért, hogy a társadalom többsége nem ott van? Remek dolog, hogy kimegy hőzöngeni párezer ember. Nem az a többség.

"Az országtól és a magyar emberektől ellopott 10- és 100milliárdok semmiség ahhoz a morális pusztításhoz képest, amit az orbán-rezsim már eddig véghezvitt."
Unalmas de nagyon ez az elloptak szöveg. Ahhoz képest, hogy mindent elloptak gyakorlatilag felépült és megújult a fél ország. Akármerre mész láthatod.

"Egy generáció talán már nem is elég az elmúlt évtized kiheveréséhez - érdemes kivárni, vagy hagyjuk itt ezt a szerencsétlen országot?"
Marhára fogtok hiányozni.

szellemkor 2021.06.17. 03:01:11

Kedves blogger!
Ne akarjatok már mindent IS! Elégedjetek meg azzal amit a Jóisten adott, ha a fiúkat szereted azzal, ha a lányokat akkor azzal. Fogd fel úgy, hogy ezt kaptad, ez a te sorsod, teljesedj ki benne, legyél a legjobb a szakmádban, legyél tehetségét kibontakoztató művész, tudós, bármi. De ne legyél telhetetlen. De ne akarj papásmamást játszani. Mert nem valódi, mert nem hiteles, az a gyerek egy hazugságban nevelkedne! Ha a természet ezt adta, ne akard megerőszakolni a természetet.
Fogadd el a sorsod, és ne légy telhetetlen.

haXXXor 2021.06.17. 08:06:10

Ezt a sírást... szerencsére a törvénynek semmi köze nincs ahhoz amit leírtál, ellenben jól beszoptad az ellenzéki, "csakazértis más legyen mint amit a Fidesz akar" sztorit.

Dan da Man 2021.06.17. 08:32:40

@kárárámaispj: Ne aggódj! Isten meg fog még büntetni, mert a toleranciát hírből sem ismered.

Engem csak az érdekelne, hogy ezt a mentalitást honnan hoztad? Apádtól vagy anyádtól?

Meg arra is kíváncsi lennék, hogy melyik szocioökonómiai osztályhoz tartozol?

Illetve még arra, hogy ha egyszer neked most jó ez a törvény, akkor miért érzed fontosnak, hogy bántsd a másképp gondolkozókat és véleményezőket, és kommentháborúzz velük? Ettől neked szebb lesz a napod?
Gyanítom, hogy neked csak ettől lesz szebb a napod.
Mondanám, hogy sajnállak, de nem fogok hazudni. Nyomorult egy életed lehet, és ezzel a mentalitással nem is érdemelsz jobbat... Lehet, hogy ez Isten büntetése számodra...

HaD 2021.06.17. 08:45:13

@kárárámaispj: azért az megvan hogy ez a törvény pusztán egy ürgy arra hogy a magyar kis fejekbe elültessék a szegregáció törvényi szintre emelését??? Aztán majd jönnek a libsik(már akit annak mondanak) majd a boszik és végül a kék vagy a barna szemüek....

HaD 2021.06.17. 09:00:12

....nota beneen sem vagyok oda attól hogy felvonulgatnak stb. emi sima provokáció...csinálják amit akarnak....de otthon ....mert hogy magánügy....ha holnap az análosok vonulnak majd fel az jobb lesz:):)???....ugyanakkor ez csak egy ürügy,a cél a különbség tétel bármi alapon és áron,illetve annak törvényre emelése....a homoszexualitás betagolása a pedofilia mellé sunyi módon. Azaz kriminalizálás...holnap majd jön az hogy aki facebookozik az mindjárt álamellenes is...csak tessék nézni mi folyik a világban. Az elit retteg attól hogy a hagyományos néphülyítö médiák helyett beütött nekik az amit nem tudnak kontrollálni.....erre "kiváló" elökészítö technika a magyar elit patkány kis húzása ami ezt a törvényt illeti. Inkább azzal számolnának el hogy hogy a pecsben lehetett nagykövet pedofil és miért az amcsiknak kellett lebuktatni...miközben isten tudja ki és mikor mivel tudta megzsarolni a követ "urat"????...avagy a homokos kis alkotmányírónkat aki szintén családosként homi klubbokban járogatott kicsit kábszerrel a puttonyában??? ....ezek mind igen csak zsarolható poziban ültek és a kurmány bszott öket onnan elmozdíani....lehet pont a kurmányunk zsarolta öket?!?...na erröl a gyomorforgató ügyröl ennyit...:(:(

HBKF 2021.06.17. 09:01:37

@kárárámaispj: micsoda hatalmas intelligenciáról tesz tanúbizonyságot a bejegyzésed. Bár nem igazán vagyok biztos abban hogy egyáltalán ismered az intelligencia szó jelentését!

HBKF 2021.06.17. 09:03:54

@Fenehorizont 667: van baj a fejedben nem kevés!

antisystem 2021.06.17. 09:05:00

Valójában a vallási propagandát kellene betiltani az iskolákban . A téveszmékkel küzdőknek meg üzenem, hogy egy alkotmánybírósági döntés óta a szexuális beleegyezési korhatár azonos hetero-, és homo-kapcsolatokban, az természetesen nem változik, nem is változhat.

Ekrü 2021.06.17. 09:16:28

Jelenleg egyre több olyan tartalmú mese/gyermekeknek szóló mesefilm jelenik meg a különböző gyermekcsatornákon (Disney,Cartoon Network,Nickelodeon) amelyek nyíltan tolják a meleg propagandát. Így,hogy fel kell tüntetni,hogy ezek a mesék ilyet tartalmaznak a szülőknek lehetőségük lesz arra,hogy eldöntsék engedik nézni vagy sem.Na ez az ami a sok ellenzékinek nem tetszik....

nemecsekerno_007 2021.06.17. 09:43:51

Ebből is vallást csináltatok. Mint a klímavédelemből.

Ez a baj.

citrix 2021.06.17. 10:05:38

Van egy rossz hírem: Mátyás király pedofil volt? "...a házasság 1463. május 1-jén létre is jött, de Katalin már 1464 tavaszán, 15 éves korában meghalt gyermekszülésben." Tehát a fidesz által pedofil volt, ez világos és egyértelmű az elfogadott törvény alapján. Vagy pedig vannak "jó bácsik" akik nem pedofilok noha kiskorúval létesítenek szexuális kapcsolatot és vannak "rossz bácsik" akik pedofilok ugyanezen esetben. By Fidesz :-)

kárárámaispj 2021.06.17. 10:06:12

@Dan da Man: Majd bízd istenre, hogy kit büntet meg és kit nem.
Azért gondolkodjál el, hogy ki nem ismeri a toleranciát. Nagyszerű a toleranciafelfogásod, hogy aki nem ért veled egyet, azt verje meg az isten. :D

"ha egyszer neked most jó ez a törvény, akkor miért érzed fontosnak, hogy bántsd a másképp gondolkozókat és véleményezőket, és kommentháborúzz velük?"
Nem tudtam, hogy ez egy panaszkönyv, és csak az írhat bele akinek nem tetszik valami. Én speciel nem bántottam senkit, semmi rosszat nem mondtam, a tolerancia bajnokai parasztoznak, meg kívánnak nekem rosszat. :D

Ne álltasd magad, teljesen jó az életem, mindenesetre azokénál biztosan jobb, akik szőrös pasi létükre nőknek képzelik magukat és még gyerekeket is bevonnának a kreténségükbe.

kárárámaispj 2021.06.17. 10:21:54

@HaD: Kicsit túl gyakran vizionáltok gázkamrákat, nem gondolod? Szegregáció lenne, hogy a bzipropagandát nem lehet nyomatni iskolásoknak? Szegregáció, mint elkülönítés, ahol elkülönítik a buzulást a gyerekektől? Engem nem zavar, sőt, gyanítom, hogy a lakosság 90% sem.

kárárámaispj 2021.06.17. 10:25:51

@citrix: Pedofilia - serdületlen gyerekek iránt érzett szexuális vágy.
Ha 14 évesen tudott szülni valaki, akkor ott szó sincs serdületlenségről. Mellesleg Mátyás ekkor 20 éves volt.

arthurthedent 2021.06.17. 10:29:43

@kárárámaispj: "Szegregáció lenne, hogy a bzipropagandát nem lehet nyomatni iskolásoknak? "

A vallást kellene kitiltani az iskolákból, nem a melegeket. A melegek nem teszik meleggé a gyerekeket, nincs propagandájuk, a keresztényeknek viszont van és kereszténnyé teszik a gyerekeket. Buta, erkölcstelen dolgokat tanítanak, például azt, hogy melegnek lenni halálos bűn. Meg azt, hogy a bűnöst más meggyilkolása felmenti a büntetés alól.

arthurthedent 2021.06.17. 10:31:47

@kárárámaispj: "Engem nem zavar, sőt, gyanítom, hogy a lakosság 90% sem."

A lakosság 90%-át az adócsalás sem zavarja, a rasszizmus sem, a gyűlöletkeltés sem. A törvényeket a társadalmi veszélyesség és nem a "zavarja vagy nem zavarja" elve alapján hozzák. Jobb helyen.

arthurthedent 2021.06.17. 10:35:54

@HaD: "csinálják amit akarnak....de otthon ....mert hogy magánügy..."

Tehát magadnak fenntartod a jogot, hogy hirdesd a nézeteidet, hogy "propagandát" nyomj, de ezt a jogot másoktól megvonnád, mert ők "mások". Csakhogy amíg amit úk csinálnak az nem veszélyes a társadalomra, amit meg te csinálsz, a szólásszabadság korlátozása az viszont *nagyon* veszélyes a társadalomra.

kárárámaispj 2021.06.17. 10:37:17

@arthurthedent: Mert ugye a Bibliának ez az egyetlen témája? Gyakorlatilag semmi másról nem beszél, csak a bzikról, ugye?
"A melegek nem teszik meleggé a gyerekeket, nincs propagandájuk,"
Akkor miért is akarnak erről gyerekekkel pofázni? Akár mesekönyvben, akár dalokban? Mire a nagy vircsaft?
" a keresztényeknek viszont van és kereszténnyé teszik a gyerekeket. "
Csak aki kéri. Erőszakkal senkit nem lehet.
"Buta, erkölcstelen dolgokat tanítanak, például azt, hogy melegnek lenni halálos bűn. "
Aham. Meg hogy ne ölj, hogy ne lopj, hogy segíts a szegényeken. Hagyjuk a francba, aztán döntsön az ököljog? Szólok, hogy a pride vs. fradi b-közép meccsen nem szivárványgyőzelem lenne.
"Meg azt, hogy a bűnöst más meggyilkolása felmenti a büntetés alól."
Ez érdekes kiadású Biblia lehetett. Melyik oldalon van, hogy menj és gyilkolj meg valakit, és akkor feloldozást nyersz?

citrix 2021.06.17. 11:12:52

@kárárámaispj: Mátyás már nagykorú, felnőtt férfi volt. Katalin a teherbe eséskor 14 éves, tehát kiskorú. Erről kár vitát nyitni mert konkrét tényekről van szó. 14 évesen tudott szülni, ez nem változtat a megrontás tényén. Súlyosbító körülmény hogy a szülés utáni komplikációkba belehalt a leány.
A törvény (mielőtt bárki is tévhitekbe ringatná magát) nem a szülőképességhez/serdültséghez hanem életkorhoz köti a pedofília tényállását. Jól is nézne ki ha úgymond mehetne a buli mert már szülőképes a leány ami általában 13 éves kor után biológiailag adott.

kárárámaispj 2021.06.17. 11:22:37

@arthurthedent: Tehát van olyan szerinted, hogy hetero-propaganda? Ennyire hülye nem lehetsz.

kárárámaispj 2021.06.17. 11:27:36

@citrix: Na figyelj, te marha.
1. 1400 ban nem nagyon volt se kiskorú, se nagykorú. Ezt úgy 500 évvel később találták ki, és definiálták.
2. A 15. században a várható élettartam 43 év volt, tehát eléggé máshogy állt mindenki az élethez. Meglehetősen kevesen akartak először karriert befutni, meg önmegvalósítani és szingliként élni 40 éves korukig.
3. A legnagyobb baromság, hogy 500 évvel későbbi erkölcsi mércével okoskodsz. Akkoriban ha Mátyás azt mondta, hogy vágják le valakinek a fejét akkor levágták, ma önbíráskodás lenne.
4. Mégis ki a faszt érdekel? Ha bazmeg bebizonyítod, hogy Mátyás pedofil kannibál volt, akkor sem akarjuk, hogy a gyerekeknek bzulást tanítsanak. Ennyi.

CoolKoon 2021.06.17. 11:29:49

@kárárámaispj: "Mennyit sírtok, hogy nem lehet 18 év alatt buzulni... " - Ostoba troll, egyszer majd téged is elvisznek a gazdijaid. Ha nem azért, mert bu zi vagy, akkor azért, mert szemüveges vagy, esetleg túl magas, esetleg túl vékony, túlságosan romoid stbstb. Jusson majd ez eszedbe akkor is, amikor megáll a házad előtt a fekete autó....

CoolKoon 2021.06.17. 11:32:37

@J.W. Booth: "hiába változtatják meg valamikor ezt a törvényt normálisabb emberek, a nyoma sokáig ott marad a társadalomban." - Így igaz. Felmérhetetlen kárt okoztak azzal, hogy ettől vérszemet kap majd az ostoba csőcselék. Ezt a kárt pedig a törvény visszavonásával nem lehet jóvátenni.

CoolKoon 2021.06.17. 11:35:51

@kárárámaispj: "Jajj, ezt annyira bírom, hogy aki leírja, hogy okádik a bziktól, az csak látens homokos lehet." - Adja magát a dolog, mivel aki nem az, az úgyis tudja, hogy nem kötelező se bu zival járni, se a "valagát baszni", mint ahogy azt fentebb kifejtetted. Ergo aki ennyire feltűnően és acsarkodva ágál ellenük, az eleve gyanús. És hogy ettől rögtön szitokszóvá válik? Nos nem, a baj nem a látens bu zikkal van, hanem a magadfajta frusztrált, ostoba hólyagokkal, függetlenül a frusztrációjuk okától.

CoolKoon 2021.06.17. 11:38:40

@Fenehorizont 667: Szerintem te már eleve ott rontottad el a dolgot, hogy gyerekeid lettek....mikre fogod még őket tanítani amúgy? Pl. arra, hogy hogy kell hajléktalanokat rugdosni az utcán? Meg hogy hogy kell náci karlendítést bemutatni a focimeccseken? Adsz majd nekik pénzt turulmadaras tetkóra is? Hát igen, csak így lesz belőlük teljes értékű felnőtt, valóban....

CoolKoon 2021.06.17. 11:40:29

@citrix: Ó hát az más, az udvartartásra a törvény amúgy sem vonatkozik....

Boar. 2021.06.17. 12:07:35

@kárárámaispj: Szép ecsém be nagy kár, hogy
-az anyád picsája nem volt szecskavágó
-a köldökzsinórodat nem a krokodil rágta el
-a szomszéd kutyája kiköpött mert büdös voltál neki.
Egy ekkora nagy tahó parasztnak az eke szarva mellett van a helye, semmi keresnivalód itt...

kárárámaispj 2021.06.17. 12:10:39

@CoolKoon: Na figyelj kisköcsög.
Azt hiszem egyik buzzancsot se vitt sehova a nagy fekete autó. Amit nem szabad, hogy 18 év alattiaknak elmagyarázzátok, hogy milyen természetes és szép is amikor egy szakállas bekapja a másiknak a faszát.
Ez van. Dolgozd fel.

kárárámaispj 2021.06.17. 12:12:07

@CoolKoon: Igen., aki nem akarja, hogy a 15 éves gyerekének mindenféle bzik magyarázzanak az egyértelműen hajléktalanokat rugdos és náci karlendítésekkel masírozik.

Ekrü 2021.06.17. 12:13:12

@citrix: Hülyeségeket írsz.Mátyás idejében teljesen normális dolog volt ,hogy a 20 éves fiúk elvették a 14-15 éves lányokat.Ezért mivel akkor törvény nem tiltotta,az abban az időben nem számított pedofíliának. De ez NEM jelenti azt ,hogy helyes volt,lásd Katalin is belehalt a szülésbe. Ezért a mai ember, a gyermekek védelmében nagyon helyesen, meghatározta azt a kort,hogy meddig gyermek a gyermek és mikortól válik nagykorúvá és ezt törvénnyel is szabályozta.A jelen korban élőknek pedig a mai törvényeknek kell megfelelni.Neked is.

kárárámaispj 2021.06.17. 12:19:46

@CoolKoon: "Adja magát a dolog, mivel aki nem az, az úgyis tudja, hogy nem kötelező se bu zival járni, se a "valagát baszni", mint ahogy azt fentebb kifejtetted. Ergo aki ennyire feltűnően és acsarkodva ágál ellenük, az eleve gyanús. "
Jogos elvtárs. Éberség. Az a gyanús, ami nem gyanús...
Acsarkodva ágál ellenük. Hát nem, csak mondjuk nevén nevezem a dolgokat. Mert egy hányinger, hogy szivárványcsaládok vannak. Mi köze a szivárványnak ahhoz, hogy egymás seggét kefélik?
Meg melegek. Angolul gay, ami ugye régen még vidámat jelentett.
Milyen érdekes ezek a pozitív töltetű szavak tök véletlenül jöttek, nem propaganda, vagy érzékenyítés, vagy nevezd ahogy akarod.
Meleg a nyári nap. A szivárvány szép jelenség.
Amit meg ti csináltok, az pedig egymás seggének a kefélése, mindenféle pozitív meg érzékenyítő jelző nélkül. Az állatkínzást sem hívjuk erős simogatásnak meg a nekrofíliát sem hívja senki síron túli szerelemnek.

kárárámaispj 2021.06.17. 12:21:41

@Ekrü: Mondjuk nem azért halt bele a szülésbe, mert 15 volt, hanem mert az egészségügy annyira volt fejlett. Nem volt annyira ritka dolog ez anno

Motorogre 2021.06.17. 12:55:09

Nem árthat a gyerekek nevében is szólni: végig-gondoltátok, ,hogy mi lenne a sorsa annak a kislegénynek v. leánynak, akit két bácsi fogad örökbe (v. két néni) ? Az osztálytársak már alsó tagozatban kikezdenék (az első szülői értekezletről nem is szólva..) , gyötrelem lenne az élete. A gyermeki "gonoszság" nem kitalált dolog , pölöl Golding: Legyek ura (irodalmi nóbelcsont 1983).

Az durva önzés, hogy a két felnőtt saját örömére (ui. szülőt játszani, amit a Sors nem adott meg) lelki nyomorba taszít egy kisgyermeket.

Amúgy ahogy pl. Washp írja: négy fal között a felnőttek azt csinálnak, amit jónak látnak (és ÉN: és nem zavarja a szomszédokat stb...)

HaD 2021.06.17. 13:52:02

@kárárámaispj: nekem fogalmam sincs hogy ki és hol és hogyan tud az "iskolásoknak" homi propit beadni?? Gondolom a fidesz hívö szerviens szülök már rég feljelentést tettek volna?!?...és nyílván tele lett volna vele a kurmánymédia :)...de mint mondtam nem erröl van szó...ez terelés csak...a birkák terelése:):)....kezdödött az oltásos diszkriminációval ui. ha kötelezö lett volna a dolog akkor érteném,hogy aki nem oltat az szabálysértö,mint más oltások esetében,de vmiért nem tették azzá...viszont máris lehet így kétféle jogú állampolgár;)...inkább ne hagytak vna meghalni volna meg ennyi embit:(:(

gergerg 2021.06.17. 13:59:09

@kárárámaispj: Két okból kell éveket várni:

Egyrészt a magyar hivatali rendszer képtelen emberi időben elbírálni egy örökbefogadási kérvényt és inkább hagyják a gyerekeket az árvaházban, minthogy örökbe adják őket egy esetleg bizonytalan helyre. (Miközben az örökbefogadás kritériumai sokkal magasabban vannak, mint amit egy árvaház biztosítani tud, szóval gratulálok.)

A másik ok, hogy a legtöbb örökbefogadó fiatal (<1 év), nemroma csecsemőt akar örökbe fogadni. Valahol mindkettőt megértem. (Az elsőt tényleg, a másodikkal meg úgy vagyok, hogy egy kékszemű, szőke családban tényleg korábban kell elmagyarázni a porzó, bibe és a fontoskodó hivatalnok meséjét egy roma származású gyereknek, minthogy az kényelmes lenne, de inkább nem értem meg.)

Egyébként meg tényleg azt hiszed, hogy csak azért, mert történetesen két férfi vagy két nő nevel fel egy gyereket, az bármiben hátrányt fog szenvedni? Ez teljes mértékben lehetséges. Mára már pont van elég minta nyugatról azzal kapcsolatban, hogy mi történik egy gyerekkel, ha egynemű szülők nevelik fel. Érdemes lenne valakinek megvizsgálnia alaposabban, csak értelmes kutató nem kockáztatja ezzel a jó hírét, mert bármit talál, a politikai okokból ellenérdekelt fél neki fog rontani. Ez utóbbiban minden oldal egyformán bűnös. (Mondjuk ki, a meleglobby is és ne tegyünk úgy, mintha nem rontana neki azonnal 100 "jogvédő" egy olyan kutatónak, aki statisztikailag kihozza, hogy a szivárványcsaládok által nevelt gyerekek nagyobb eséllyel lesznek melegek, nemváltók, többet szoronganak, rosszabbak a jegyeik, kevésbé tudnak a másik nemmel kapcsolatot kialakítani, akármi. Nem mondom, hogy igaz, csak azt, hogy ezt tudományos módszerekkel senki sem vizsgálta.)

Az viszont biztos, hogy bármelyik szivárványcsaládban boldogabb lesz a gyerek, mint egy magyar árvaházban.

HaD 2021.06.17. 14:00:35

@arthurthedent: ..nem propaganda hanem ellenpropaganda:):)...amúgy meg nem vonulok vele az utcára(egy zárt elvileg ellenörzött rendszerben az olvassa aki akarja,de NEM dörgölöm senki orra alá aki véletelenül arra jár)...mint ahogyan azzal sem hogy hetero vagyok:):)....ki a fszt érdekel hogy ki kivel és hogy??...de az sztem szándékos provokáció hogy egyfajta figurák ezzel kérkednek....ez már önmagában a másik,mondjuk úgy gyakoribb felállás kirekesztése...azt DEMONSTRÀLJÀK(felvoduláson)hogy ök mások.Jobbak??? Rosszabbak?? Minek??...Kinek??? A heteróknak???...avagy a saját kisebbségi komplexusukat élik ki???...ez esetben ök saját magukat skatulyázzák be....sztem;)

HaD 2021.06.17. 14:06:14

...ja és odahathatna a "keresztény " kurmányunk,hogy a papbácsiknak a körmére néz....kíváncsian várom hány egyházkösség szünik majd meg!!!!!....bízom benne hogy a pápa bácsinak is felvetik a talin hogy a pedofil egyházfiakat hogyan fogja majd a "magyar"(nagy része bibsi) kurmányunk bebörizni:):):)....amúgy meg gyomorforgató és álszent....

kárárámaispj 2021.06.17. 14:11:53

@HaD: Volt valami mesekönyv ugye? Azóta már van másik is.
Aztán itt van ez is:
www.youtube.com/watch?v=d4vHegf3WPU

De nyilván ezt csak a gonosz nácik találták ki.

Ha már terelésről van szó, az oltás mégis hogy jött ide? Ha kötelezővé teszik, akkor a csúnya orbán meg a gyíkemberek így építenek be csipeket - dumát nyomtnád. Így is megy, de akkor mi lenne.
Meg ha már csúsztatás, milyen szöveg ez a kétféle jogú állampolgár. Drága faszom. Miért nem vezethet mindenki? Mert hogy vezethess jogsi kell. Ez nem kétféle jog, hanem egy feltétel. Vezetni akarsz? Csináld meg a jogsit. Utazgatni akarsz? Oltass. Ennyi.
Az is egy röhej, hogy próbálod úgy beállítani, mintha mindenkinek mindenhezjoga lenne. 18 év alatt nincs jogod se szavazni, se alkoholt venni, se cigizni.

arthurthedent 2021.06.17. 14:14:30

@kárárámaispj: "Mert ugye a Bibliának ez az egyetlen témája? Gyakorlatilag semmi másról nem beszél, csak a bzikról, ugye?"

- Tisztelt bíró úr, az igaz, hogy én négy embert megöltem, de vajon csak erről szól az életem? Semmi mást nem csináltam?!

"A melegek nem teszik meleggé a gyerekeket, nincs propagandájuk,"
Akkor miért is akarnak erről gyerekekkel pofázni? Akár mesekönyvben, akár dalokban? Mire a nagy vircsaft?

Miért akarunk erkölcsi tanításokat tartalmazó meséket mondani a gyerekeknek? Azért, hogy ne legyen bunkók gyerekkorukban. Azért akarják elmondani nekik ami elmondanak, mert ellensőlyozni akarják a több ezer éves keresztény propagandát és a társadalmi előítéleteket.

" a keresztényeknek viszont van és kereszténnyé teszik a gyerekeket. "
Csak aki kéri. Erőszakkal senkit nem lehet.

A két mondatod nem áll logikai kapcsolatban. Közismert tény, hogy a gyerekkorban ismételgetett baromságokat a felnőttek már nem kérdőjelezik meg. Így működik a vallás, így működik a kereszténység.

Ismételgeted, hogy a kereszténység "családbarát" aztán már nem fogja megkérdezni, hogy:
- Akkor miért nem engeditek a papoknak, hogy családjuk legyen?
- Akkor miért nem engeditek az egyneműeknek, hogy családjuk legyen?
- Akkor Jézus miért tanítja, hogy a szüleidet meg a testvéreidet meg kell gyűlölnöd?
- Akkor Isten miért egy házas nőt ejtett teherbe?
- Akkor miért volt a bibliában annyi szentnek ágyasa meg zabigyereke?

"Buta, erkölcstelen dolgokat tanítanak, például azt, hogy melegnek lenni halálos bűn. "
Aham. Meg hogy ne ölj, hogy ne lopj,

Elég gyenge mentség, attól, hogy ez a két tőmondat benne van a bibliában még ott van ám az a sok száz oldalnyi marhaság is ám!

"hogy segíts a szegényeken."
Ez így ebben a formában megint csak elég gyenge kifogás. A lényeg: ordas erkölcs az, amelyik azt tanítja, hogy a bűnöket valaki más legyilkolásával el lehet tüntetni. Ezen nem segít az, hogy mise után dobsz egy kis pénzt a koldusnak. Ez is egy fontos erkölcsi tanítás: a bűnöjet nem lehet eltüntetni egy kis pízzel.

"Hagyjuk a francba, aztán döntsön az ököljog? Szólok, hogy a pride vs. fradi b-közép meccsen nem szivárványgyőzelem lenne."

Szalmabáb érvelés, valami olyasmivel vitatkozol, amit én soha nem állítottam. Mégis miért mondtam volna ilyet?

"Meg azt, hogy a bűnöst más meggyilkolása felmenti a büntetés alól."
Ez érdekes kiadású Biblia lehetett. Melyik oldalon van, hogy menj és gyilkolj meg valakit, és akkor feloldozást nyersz?

Huhh, ennyire nem tudod mi a kereszténység?

arthurthedent 2021.06.17. 14:22:03

@kárárámaispj: "Meg azt, hogy a bűnöst más meggyilkolása felmenti a büntetés alól."
"Ez érdekes kiadású Biblia lehetett. Melyik oldalon van, hogy menj és gyilkolj meg valakit, és akkor feloldozást nyersz?"

A kereszténység alaptanítása az, hogy Jézus Krisztust, aki bűntelen volt meggyilkolták és ez menti meg az összes bűnös lelket, aki elfogadja az áldozatot attól, hogy a bűneik miatt a pokolra kerüljenek. Ezt hívják a keresztények úgy, hogy "örömhír".

Örömhír: Jézust meggyilkolták ezért te, aki hiszel benne nem leszel megbüntetve, mert Jézus lett megbüntetve helyetted.

Nem neked kell meggyilkolni, ilyet nem írtam, olyat írtam, hogy "más meggyilkolása" ment fel a büntetés alól. Ez a kereszténység legfontosabb állítása. Nehezen tudok ennél erkölcstelenebb álláspontot elképzelni, mégis ezt tanítják a keresztények pici gyerekeknek.

Miközben erkölcstelennek tartják ha azt tanítod nekik, hogy a két szomszédlány, akik egymást szeretik nem a sátántól származnak, nem erkölcstelenek, nem ártanak senkinek és (legalább) ugyanolyan jogaik kell, hogy legyenek mint a másik szomszédban, ahol egy borostás alkoholista kerestény veri a feleségét.

Nem olyan bonyolult ám ez. Te is megérted talán, ha nem két pasit képzelsz el az ágyban, hanem két csajszit egy étteremben.

kárárámaispj 2021.06.17. 14:27:37

@mіdnight coder: hehe, furcsállottam is, hogy nem jöttél korábban matyi.
Végül is pedofiliáról meg homokosokról van szó, érintett vagy rendesen, mi más dolgod volt?

Ha szerinted az, hogy egy nő átfesti a haját, mert az tetszik neki, vagy valaki szemüveget vesz fel, hogy lásson az ugyanaz, mint amikor egy 120 kilós marha kitalálja, hogy ő tulajdonképpen nő
images.7news.com.au/publication/C-2107254/5eb8f86e470082eab385e27babdb66f0e21eecae-16x9-x0y0w1280h720.png?imwidth=1024&impolicy=sevennews_v2
akkor szívből kívánom, hogy az összes létező családtagod ilyenekkel legyen egy szobába.

kárárámaispj 2021.06.17. 14:28:37

@mіdnight coder: Tudsz arról, hogy papok erőszakolhatnak bárkit? Szerintem törvényellenes, és ha ilyenről tudsz akkor jelentsd fel.
Érvelésileg egy nulla vagy matyi

kárárámaispj 2021.06.17. 14:30:06

@arthurthedent:
"Örömhír: Jézust meggyilkolták ezért te, aki hiszel benne nem leszel megbüntetve, mert Jézus lett megbüntetve helyetted."
Ez egy hülyeség. Jézus nem volt bűntelen, sosem mondta. És ha bűnt követek el, akkor meg kell bánnom, akkor leszek felolvdozva, nem pedig gyilkosság által. Tanulj

kárárámaispj 2021.06.17. 14:34:08

@mіdnight coder: Én speciel itt élek. Te meg valahol németben vagy munkanélküli te szar

kárárámaispj 2021.06.17. 14:36:31

@mіdnight coder: "KI iszik először sört Orbán után a teraszon?"
Hát, ha erről ment a verseny, akkor igen nagy szarban lehet az ellenzék. :D:D

kárárámaispj 2021.06.17. 14:38:26

@mіdnight coder: "ti be akarjátok tiltani a homoszexualitás megemlítését is az iskolai felvilágosításon"
Igen. Már bocs, a felvilágosításon leginkább az ember szaporodását tanítják, nem pedig a devianciákat, nem azt, hogy hogyan kell macskát dugni, meg swingerklubban hogy kell viselkedni.

CoolKoon 2021.06.17. 14:46:47

@kárárámaispj: "Na figyelj kisköcsög." - Az a bizonyos, ősi szakmát végző nőrokonod a kisköcsög.

"Azt hiszem egyik buzzancsot se vitt sehova a nagy fekete autó." - Még nem. Az majd a következő lépés lesz.

"Amit nem szabad, hogy 18 év alattiaknak elmagyarázzátok, hogy milyen természetes és szép is amikor egy szakállas bekapja a másiknak a faszát." - Igen, tilos és ezzel a törvény azt üzeni, hogy azok a bizonyos szakállasok (csaknem Szájerre gondoltál? :D) lehetőleg dögöljenek meg. A csőcselék pedig ezt nagyon is jól érti. Úgyhogy akkor elismételem: szemüveges vagy? Magasabb vagy? Vézna vagy? Akkor mit szólnál ahhoz, ha holnap törvény tiltaná, hogy 18 éven aluliaknak a testmagasságok/testalkatok közötti különbségeket magyarázza el? Mert ez egyben azt is jelentené, hogy attól fogva nyíltan beléd kötnének az utcán fényes nappal a testalkatod/testmagasságod miatt. Oké, nem vinne el (az elején még) a fekete autó, de ez amúgy tetszene? Mert elárulom neked, hogy az emberek igen jelentős része nem ennyire mazochista.

"Ez van. Dolgozd fel." - Lehet, hogy te egy olyan klérofasiszta diktatúrában akarsz élni mint amilyen Irán, de én személy szerint nem.

"aki nem akarja, hogy a 15 éves gyerekének mindenféle bzik magyarázzanak" - Miért nem inkább azt írtad, hogy "mindenféle cukrosbácsik magyarázzanak"? Ha lúd, legyen kövér, minél gyűlölködőbb, annál jobb, nem? És nem, nem ezért náci karlendítő meg hajléktalanokat rugdosó suttyó, hanem azért, mert az illető farkának a leszaggatását ígéri (persze tudom hogy csak fotelhuszárkodik, hiszen szánalmas az egész bejegyzése, de akkor is).

"Az a gyanús, ami nem gyanús..." - Pont az a lényeg hogy de, gyanús. Mert épeszű ember nem vág le ilyen homofób fröcsögést mint amilyet te vágtál itt le.

"csak mondjuk nevén nevezem a dolgokat" - Ja, persze. Bármelyik késdobálóban megtapsolnának érte, való igaz....

"Mert egy hányinger, hogy szivárványcsaládok vannak." - Persze. Sokkal fontosabb, hogy "rendes", alkesz, nőverő családban nőjön fel a gyerek, Attól lesz belőle érett felnőtt....

"Mi köze a szivárványnak ahhoz, hogy egymás seggét kefélik?" - Mi közöd neked ahhoz, hogy egymás seggét kefélik amúgy?

"Amit meg ti csináltok, az pedig egymás seggének a kefélése, mindenféle pozitív meg érzékenyítő jelző nélkül." - Te tényleg látens bu zi vagy a legborzasztóbb fajtából :D Az meg se fordult a démonokkal terhelt fejedben, hogy esetleg nem is vagyok bu zi, ugye? Szerintem kérd szakember segítségét, mert amit itt bemutattál, az már beteges.

kárárámaispj 2021.06.17. 15:06:49

@CoolKoon: Hehe. Te b uzihatsz, te trollozhatsz, te mondhatod másnak, hogy hiba volt gyereket csinálnia. Ezek után nem érzed cikinek, hogy megsértődsz, ha leköcsögöznek.

Ja, persze, az a köveztkező lépés, hogy visz a fekete autó. Ha nem mesélhetsz gyerekeknek homokos témákról. Logikus.

ezzel a törvény azt üzeni, hogy azok a bizonyos szakállasok (csaknem Szájerre gondoltál? :D) lehetőleg dögöljenek meg"
Hát, azt sehol nem üzeni a törvény, arról szól, hogy hagyjuk ebből ki a gyerekeket.
És ha már Szájer. Parancsolj. Tökéletesen megmutatja, hogy mire vágynak a bzik. 50 évesen buliba járni, nem pedig gyereket örökbefogadni.

Melyik tananyag az ahol testalkatokat tanítanak? Mit kell azon elmagyarázni?
És főleg miért jelentené azt, hogy az utcán bárki is belekötne egy magasabb emberbe? Logikai bukfenc.
Ja, egyébként ugye az, hogy valaki magas az látszik, az, hogy bzi az nem. Max. ha elkezd úgy viselkedni.

Igen, a cukrosbácsik se magyarázzanak. Tudtommal tiltva van, nem csak a meleg dolgok, hanem a hetero pedofilia is.

Leszarom, hogy mit gondolsz rólam. Legyek homofób, nem érdekel. A világ röheje, hogy megpróbáljátok ezt szitokszóvá tenni. Igen, minden egészséges ember elhányja magát amikor 2 pasi bzul. Furcsa, hogy most hallod elöször.

" fontosabb, hogy "rendes", alkesz, nőverő családban nőjön fel a gyerek, Attól lesz belőle érett felnőtt.."
Jajj, a fokozásos érvelési hiba :D:D:D: Hát hiszen csak ez a két lehetőség van, ugye? Vagy alkesz nőverő, vagy szerető szivárvány. Olyan, hogy heteró szerető család nyilván nem is létezik.

Nekem semmi közöm, hogy mit csinálnak otthon. A gyerekeket hagyják ki belőle és kész.

Tudod az van, hogy ha nem vagy busi, akkor még szánalmasabb vagy. Egy olyan dolog mellett okoskodsz, amihez semmi közöd, marhára nem értesz hozzá.
Én nem vagyok se látens se sima busi fogd fel. De ha nem, akkor is leszarom, azt gondolsz amit akarsz. Nyilván könnyebb úgy az életed, hogy aki undorodik a busiktól (minden normális hetero) az látens. Hát persze. Gondold ezt, kit érdekel?

Ekrü 2021.06.17. 15:10:26

@kárárámaispj: Ebben igazad van.De azért 14 évesen terhesnek lenni nem tartozott a legegészségesebb dolgok közé.

inebhedj - szerintem 2021.06.17. 15:16:01

@kárárámaispj:

Amúgy mindig érdekeltek a paradigmák origói: Te például hány gyerek álmából építetted fel az álláspontodat?

Ekrü 2021.06.17. 15:17:03

@mіdnight coder: A "fel kell tüntetni" ,hogy tartalmaz homoszexuális témát az nem egyenlő a betiltással.Ebből is látszik ,hogy itt az aki cseppet sem toleráns az nem a kormány hanem ti ellenzékiek.Hisz ti betiltatnátok a kereszténységet,ellentétben veletek a kormány meg meg nem tiltja,hanem a szülőkre bízza a döntést.

Leooo 2021.06.17. 15:39:16

@Ekrü: Ezek szerint csak annyi (nagyon kicsi)intelligenciát feltételezel a szülőkről, amennyi neked jutott...Ez pech. A látens ódzkodásotok mindentől, ami kétségbe vonhatja a nemi identitásotokhoz kapcsolódó beidegződéseiteket oda vezet, hogy ilyen baromságokat szajkóztok hétszámra, a vezírke szája íze szerint... De ez nem baj, a baj az, ha döglenek a nyulaitok! ;-P

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.17. 15:43:10

@citrix: Akkortájt a 14 év már nem annak számított...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.17. 15:45:55

@CoolKoon: Ez nem jó levezetés. Ebből az is következne, hogy aki hangosan tiltakozik a Fudan ellen, az látens kínai kommunista. Más oka van ennek a fajta viselkedésnek , szerintem, az előítéletesség.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.17. 15:54:42

@gergerg: Megfogtad a lényeget. Pont az nem derül ki, mivel nincs objektív felmérés, hogy mi lesz a szivárványcsaládban felnőtt gyerekekkel.
Viszont ha igaz lenne, hogy az egynemű szülők gyerekei homoszexuálisokká válhatnak csak azért, mert ilyen családban nőttek fel, akkor a heteroszexuális családban felnövők nem lennének melegek, illetve az egyedülálló szülő által neveltek nem házasodnának, stb.

kárárámaispj 2021.06.17. 15:56:47

@inebhedj - szerintem: Melyik álláspontomat, melyik álmokból?

kárárámaispj 2021.06.17. 15:57:38

@mіdnight coder: "A kínai vakcinát nem. A kínai vakcina hatásosságáről és mellékhatásairól alig tudunk valamit, megbízhatatlan, szer, drága vakcina."
Baromság. Hagyd abba a rémhírterjesztést, pont ugyanúgy 40ezres minta alapján engedélyezték.

kárárámaispj 2021.06.17. 16:02:20

@jacint70: "Viszont ha igaz lenne, hogy az egynemű szülők gyerekei homoszexuálisokká válhatnak csak azért, mert ilyen családban nőttek fel"
Aham. Na, szóval, ha homokosok lesznek akkor eszerint jó - sőt, még elvileg igazad is van.
Mi van, ha a gyerek hetero lesz. És naponta kell néznie papát és papát ahogy enyelegnek. Meg mondjuk a barátaikat.

Egyébként, azt a kettőt magyarázzátok már meg,
1. Semmi nem tiltja, hogy homoszexuális gyereket csináljon. Semmi, lehet saját gyereke, és akkor még legalább az egyikben van egy szülői ösztön.
2. Miért jó, hogy egy gyereket 2 szexuálisan deviáns emberre bíznak? És itt jön a képbe, hogy a melegeknek sokkal több közük van a sötétszobához, lévén, hogy ők találták fel mint a szivárványhoz.

kárárámaispj 2021.06.17. 16:05:16

@mіdnight coder: Tehát akkor a te esetedben is anád a hibás? Az csinált ekkora szart?

kárárámaispj 2021.06.17. 16:05:53

@mіdnight coder: Ezt már elmondtam, hogy nem értesz magyarul arról nem tehetek.

CoolKoon 2021.06.17. 16:11:55

@jacint70: "Ebből az is következne, hogy aki hangosan tiltakozik a Fudan ellen, az látens kínai kommunista." - Ez igaz is lenne, csak épp az a különbség, hogy a Fudan egyetem ellen tüntetőkről nem hallottam olyat, hogy erőszakosak lennének, és kínai kommunisták ellen elkövetett gyűlöletbűncselekményekről se tudok. A melegek inzultálása pedig szinte mindennapos dolog.

"Más oka van ennek a fajta viselkedésnek , szerintem, az előítéletesség" - Igen, az is. Viszont szerintem az előítéletesség önmagában még nem magyarázza az erőszakot.

kárárámaispj 2021.06.17. 16:14:26

@mіdnight coder: Honnan tudod, hogy nekem mire csorog a nyálam, te szerencsétlen hülye? :D
Egyébként igen sokat elárul rólad, hogy szerinted az, aki seggbedugja a barátnőjét az pont olyan, mint aki egy másik pasival kefél. :D:D:D
Mátyás bazmeg, hülye vagy mint a segg

kárárámaispj 2021.06.17. 16:19:35

@mіdnight coder: Látom matyi elfogytak az érvek, jön a floodolás :D:D:
Ennyi vagy te szerencsétlen köcsög. Ha esetleg a Toldit olvasgattad volna általánosban, nem homopornót, akkor talán nem lennél ekkora korcs. :D:D:D:

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.17. 16:22:56

@kárárámaispj: Szerintem a heteroszexuális szülők sem szoktak enyelegni a gyerekeik előtt, legalább is én nem szoktam, és akiket ismerek, azok közül senki sem. Akkor a homoszexuális párok között ez miért lenne szokás?

1. Ezt én sem értem, hogy hogyan fér össze a gyereknemzés elutasítása a gyereknevelés igényével. Nekem kicsit olyan ez, mintha tériszonyosan fel akarnék menni a kilátó tetejére. DE. Sokkal értelmesebb lenne egy nyugodt hangvételű társadalmi párbeszéd erről is, mint az ilyen törvények.
2. Lehet, hogy ez jobb a gyereknek, mint az állami gondozás. Szerintem az a fő probléma, hogy a homoszexualitás - saját nem iránti vonzódés - össze van mosva a valódi devianciával, pl. ereszjózsi kábítószeres orgiájával meg az utcai faszlengetéssel. Ennek szétszálazása is társadalmi párbeszédet, stb. igényelne.

Amúgy pont tegnap gondoltam végig, hogy fél kezemen meg ttudnám számolni, hogy egyre hosszabb életem során hány ismerősömről vagy olyan emberről, akivel valamiféle kapcsolatban voltam - pl. taxisofőrként elvitt valahová - érzékeltem vagy tudtam meg, hogy homoszexuális. És azok sem "másztak rám".

kárárámaispj 2021.06.17. 17:45:23

@jacint70: "Szerintem a heteroszexuális szülők sem szoktak enyelegni a gyerekeik előtt, legalább is én nem szoktam, és akiket ismerek, azok közül senki sem. Akkor a homoszexuális párok között ez miért lenne szokás?"
Nem? Soha egy puszi, soha egy simogatás, soha egy odabújás? Tényleg semmi?

1. Úgy, hogy most az a divat. Nem fogja fel a sok idióta, hogy a gyerek az nem egy aranyhörcsög. Ez a törvény egyébként nem a gyerekvállalásról szól, hanem kifejezetten a gyerekeknek szóló reklámokról és művekről.
2. Ezen mit lehet társadalmi párbeszédezni? A fehér hollónál is ritkább a monogám homoszexuális kapcsolat. A promiszkuitás pedig hatalmas. Egy hatalmas médiahazugság a szerető monogám melegpár.

Nagyon hatásos érvelés, hogy a taxisofőr nem mászott rád. Ez aztán tényleg tapasztalat.
Menj le egyszer a saját közegükbe, olyan dolgokat fogsz látni, hogy beszarsz.

kárárámaispj 2021.06.17. 17:47:15

@mіdnight coder: Mégis kit érdekel, hogy kinek és merre mutogattad a rusnya testedet?

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.17. 18:10:51

@kárárámaispj: "Nem? Soha egy puszi, soha egy simogatás, soha egy odabújás? Tényleg semmi?"
Voltál már házas? Mire eljut odáig a gyerek, hogy azt komolyan felfogja, már rég megszűnik az ilyesmi. ;-)

"Ezen mit lehet társadalmi párbeszédezni? A fehér hollónál is ritkább a monogám homoszexuális kapcsolat. A promiszkuitás pedig hatalmas. Egy hatalmas médiahazugság a szerető monogám melegpár."

Ezt mire alapozod? Nem az állítást vonom kétségbe, csak kíváncsi lennék rá, hogy ezt miből gondolod.

"Nagyon hatásos érvelés, hogy a taxisofőr nem mászott rád. Ez aztán tényleg tapasztalat."

A példa arról szólt, hogy nem hiszem, hogy a "...veszély" létező, égető társadalmi probléma.

"Menj le egyszer a saját közegükbe, olyan dolgokat fogsz látni, hogy beszarsz."

Te már voltál ott? Konkrétan miket láttál?

kárárámaispj 2021.06.17. 20:04:19

@mіdnight coder:
"nyuszókám, a Pfizer, Moderna, Astrazeneca és Szuptnyik oltásban nincs is koronavírus. hogy a jó édes kurva anyádban fertőződnél meg tőle (koronavírussal), te kis elmebeteg?"
Figyelj, te brendelfos. SOHA nem mondtam, hogy lenne benne vírus, és hogy az oltás fertőzne meg. Ez a te selejtes és beteg agyad terméke. Amit mondtam, hogy az oltástól még meg tudsz fertőződni. Attól, hogy be vagy oltva. Mindenki más értette, te nem, de ez nem meglepő.

kárárámaispj 2021.06.17. 23:16:01

@jacint70: Már bocs, de sajnállak, ha tényleg megszűnik az olyasmi. Akkor éltek mint 2 robot egymás mellett?

Mire alapozom? Mondták. Minden bzi akit ismertem. Kérdezd meg bármelyiket.

Melyik veszély nem probléma? Nem gondolom, hogy bárki bárhol rád ugrana. Az, hogy gyerekeknek nyomatják már az érzékenyítő propagandát viszont valós veszély.

Voltam. Mit láttam? Amit elmondtam eddig is.

kárárámaispj 2021.06.17. 23:17:54

@mіdnight coder: AZ OLTÁSTÓL, BÁRMELYIKTŐL MEG TUDSZ FERTŐZŐDNI.
Te ostoba, olvasni nem tudó fasz, ez azt jelenti, hogy attól mert be vagy oltva még meg tudsz fertőződni, nem pedig azt, hogy az oltás fertőzne meg. Ahogy mondtam már többször is, rajtad kívül mindenki más értette.

kárárámaispj 2021.06.17. 23:19:11

@mіdnight coder: Igen, nyilván a scripted ír szájer seggéről, te barom :D:D:

kárárámaispj 2021.06.18. 00:09:23

@mіdnight coder: Kik azok a lámnyok? Kezd a magyarod az angolod szintjére jutni.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.18. 05:44:05

@kárárámaispj: Nem, nem mint a robotok. Csak tudod, a szerelem az olyan, hogy múlnia kell, ahogy Zorán is megénekelte. (www.youtube.com/watch?v=WYw-oGY_UQM) Vagyis x év után már nem tör rá az emberre a vágy, hogy ott és azonnal. Ennyi. Neked más tapasztalatid vannak erről?

"Mire alapozom? Mondták. Minden bzi akit ismertem. Kérdezd meg bármelyiket."

Mint korábban írtam, nincs olyan érintett ismerősöm, akivel olyan nexusban lennék, hogy ilyesmiről is beszélnénk, illetve ritkán szúrom ki, ha valaki - feltehetően - az. Ezek szerint neked sok ilyen ismerősöd van, illetve könnyen kiszúrod az ilyesmit.

"Melyik veszély nem probléma? Nem gondolom, hogy bárki bárhol rád ugrana. Az, hogy gyerekeknek nyomatják már az érzékenyítő propagandát viszont valós veszély."

Hú, az érzékenyítés szót de utálom. Helyből azt sugallja, hogy szégyelld magad, mert egy érzéketlen tuskó vagy. Szerintem az ismertetés helytállóbb lenne.
Viszont úgy érzem, hogy a propaganda és a nem lehet beszélni róla között kéne középutat találni.
Pl. Srácok! Tegye fel a kezét, aki már gondolt arra, hogy becsajozik. Jó, akkor ti lementek az udvarra, és ott nyomogatjátok a telótokat.
Csajok! Tegye fel a kezét, aki már gondolt arra, hogy bepasizik. Jó, akkor ti a srácok után mentek.
Maradt valaki? Nem, akkor köszönöm, ennyi volt.
Ja, Bélus, te itt vagy?
Na, akkor itt lehetne Bélussal elbeszélgetni, szigorúan az iskolapszichológus vagy egy felkészült tanár jelenlétében, aki azonnal kivágja az illetőt, ahogy rábeszélni próbálja, és nem a kérdéseire, illetve a kételyeire próbál szakszerű választ adni.

Szintén pusztán kiváncsiskodó kérdés, hogy miért mentél a "saját közegükbe"?

konrada 2021.06.18. 07:49:07

@jacint70: "Hú, az érzékenyítés szót de utálom. Helyből azt sugallja, hogy szégyelld magad, mert egy érzéketlen tuskó vagy. Szerintem az ismertetés helytállóbb lenne."

Pedig azért érzékenyítés, mert azt jelenti, nem csupán ismeretterjesztést fojtatnak, hanem érzékenyítenek - hogy analóg példával éljek:
nem mindegy, hogy az iskolában a házi állatok szerepénél ismertetik, hogy húsáért, bőréért nevelik, azt dolgozzák fel, vesszük fel, esszük meg,
vagy mutatnak csillogószemű kicsinyeket összebújva emberekkel, legjobb barátként, majd utána a legnatúrabb részletek jönnek a valódi szerepükről.
Mert míg első esetben biológiai lényként szükségszerűen elfogadja a gyermekek többsége, hogy ilyen a világ, de második esetben azt a társukat kövezik meg, amely még ezután is hazafelé betol egy hamburgert.
(Na és ezért is probléma a ceccuális érzékenyítés kiskorban: gyerekekben egy kor alatt még nem nemi partnerként gondolnak a lányokra-fiúkra, hanem olyan tőlük eltérő integritásra, amelyet nem értenek, amitől zavarba jönnek. Viszont a legjobb barátaik a saját nembéli társaik. Így ha elég meggyőző az "érzékenyítés", a valósnál sokkal nagyobb arányban gondolják azt, hogy minek kéne a számukra érthetetlen másik nemmel foglalkozni, mikor ott vannak azok társnak, akiket megért, akikkel egyformán gondolkodnak...)

arthurthedent 2021.06.18. 10:30:10

@jacint70: "Ja, Bélus, te itt vagy?
Na, akkor itt lehetne Bélussal elbeszélgetni, szigorúan az iskolapszichológus"

Neked se nagyon van fogalmad arról, hogy miről szól ez az egész. :D Nem a melegeket kell felvilágosítani a melegekről, hanem a heterókat b+. :D

"felkészült tanár jelenlétében, aki azonnal kivágja az illetőt, ahogy rábeszélni próbálja,"

Mi a fenére akarná rábeszélni? Hogy legyen meleg? Akkor felvilágosítalak: te a kövér vagy a sportos csajokra izgulsz? És ki beszélt rá?! :D

arthurthedent 2021.06.18. 10:33:33

@konrada: "a valósnál sokkal nagyobb arányban gondolják azt, hogy minek kéne a számukra érthetetlen másik nemmel foglalkozni"

Mer' az evolúció így működik. Az emberek csak úgy képesek meggondolni magukat. :D Elárulom, ha így lenne már hal korunkba kipusztultunk volna. :D

konrada 2021.06.18. 10:44:34

@arthurthedent:
Ne hivatkozz az evolúcióra, az sokkal okosabb!;))

Nem véletlen, hogy minden fajnak sokkal nagyobb az önreprodukciós képessége, mint amennyit a környezet képes eltartani. Ennek nem csak az az oka, hogy maradjon még elég a megevetteken kívül, hanem az is, hogy a selejtes példányokat is pótolni tudják, azaz ember esetén hiába érzékenyítik túl a népességet, és lesz emiatt az átlagnál 3-4x több meleg (lásd ógörögök, rómaiak) a többi még így is teleszülte a világot.;))

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2021.06.18. 17:00:13

@arthurthedent: "Neked se nagyon van fogalmad arról, hogy miről szól ez az egész. :D Nem a melegeket kell felvilágosítani a melegekről, hanem a heterókat b+. :D"

Szerintem meg baromira nem kell. Elég annyi, hogy vannak, és nem kell ..sztatni őket.
Egész eddig az volt a fő ellenvetés, hogy a gyerek nem 18 éves kora után válik homoszexuálissá, és ezért baj, hogy aki érintett, ahhoz nem jut el az információ.
Állítólag félmillió érintett van összesen. Legyen. De ez kb. öt százalék. Akkor a többieknek miért kéne bíbelődni a részletekkel?

"te a kövér vagy a sportos csajokra izgulsz"
Ugye tudod, hogy ez a felvetés komoly testszégyenítés, illetve intolerancia?

Dont forget to bring a towel 2021.06.23. 22:28:52

"akik kamaszkorukban azt érzik, hogy nincs rendben velük szexuálisan valami"

nagyon jó megfogalmazás. és ha nincs rendben valami akkor nem az a megoldás, hogy megerősítjük abban, hogy rendben van

Dont forget to bring a towel 2021.06.24. 10:50:50

@Ekrü: abban a korban ez teljesen hétköznapi volt. egy 14 fiú pl már csatában harcolt
süti beállítások módosítása